Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have en iPad?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

damn ... du er længere ude end jeg havde regnet med... men hyg dig med din ipad i mens vi andre har en hel computer med os med samme vægt og plads.

I'm out.... 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

damn ... du er længere ude end jeg havde regnet med... men hyg dig med din ipad i mens vi andre har en hel computer med os med samme vægt og plads.

I'm out.... 

Køber først den næste iPad, og så ska jeg nok hygge mig med den :D 

- indtil videre må jeg nøjes med min MacBook Pro q:

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

Janus Lindau:

HP lavede deres første tablet for laang tid siden og de startede på deres Slate for 5 år siden ca.

Så få lige dine facts på plads:
http://www.youtube.com/watch?v=apwIiqIKf84

Så Apple fik måske deres ide der?

Apple lancerede vidst også deres første "iPad" for læænge siden, men der var ik rigtigt marked for den der, så de tog produktet tilbage meget hurtigt 

- så måske fik HP deres ide der? (:

Den vil jeg godt se? Hvis du mener ModBook, så sælges den stadig, men hverken produktion, markedsføring eller distribution har været i forbindelse med Apple.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Millard:

Janus Lindau:

HP lavede deres første tablet for laang tid siden og de startede på deres Slate for 5 år siden ca.

Så få lige dine facts på plads:



Så Apple fik måske deres ide der?

Apple lancerede vidst også deres første "iPad" for læænge siden, men der var ik rigtigt marked for den der, så de tog produktet tilbage meget hurtigt 

- så måske fik HP deres ide der? (:

Den vil jeg godt se? Hvis du mener ModBook, så sælges den stadig, men hverken produktion, markedsføring eller distribution har været i forbindelse med Apple.

Jeg har ingen idé om hvad den hen, jeg læste det for noget tid siden, inde på en amerikansk hjemmeside, hvor der blev talt om iPad'en
Jeg ved jo så heller ikke om det er rigtigt, da jeg ikke gad tjekke det 

 

Mvh
Nicklas Millard :) 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

Jeg ved jo så heller ikke om det er rigtigt, da jeg ikke gad tjekke det 

Mvh
Nicklas Millard :) 

Hvor troværdig er du så Nicklas Millard? :)

Jeg køber kun de ting jeg har brug for, og går ikke så meget op i brands. Jeg går mere op i om det er anvendeligt, og et godt produkt.

Jeg ser ikke på om dem som skaber et produkt er de første på markedet, det er irrelevant. Fordi at man er den første, er det ikke ens betydende med at man så osse er, eller forbliver, den bedste.

For at skære det ud i pap: Jeg bruger ikke to dåser og en snor, fordi at det måske var noget af det første. Jeg bruger det som dækker mine behov bedst, og er rimeligt prismæssigt.

Jeg havde stemt "Måske", hvis dette havde været muligt. Jeg forhaster mig ikke, vil først se hvad andre og kommende produkter i samme kategori vil kunne tilbyde.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Millard:

Jeg ved jo så heller ikke om det er rigtigt, da jeg ikke gad tjekke det 

Mvh
Nicklas Millard :) 

Hvor troværdig er du så Nicklas Millard? :)

Jeg køber kun de ting jeg har brug for, og går ikke så meget op i brands. Jeg går mere op i om det er anvendeligt, og et godt produkt.

Jeg ser ikke på om dem som skaber et produkt er de første på markedet, det er irrelevant. Fordi at man er den første, er det ikke ens betydende med at man så osse er, eller forbliver, den bedste.

For at skære det ud i pap: Jeg bruger ikke to dåser og en snor, fordi at det måske var noget af det første. Jeg bruger det som dækker mine behov bedst, og er rimeligt prismæssigt.

Jeg havde stemt "Måske", hvis dette havde været muligt. Jeg forhaster mig ikke, vil først se hvad andre og kommende produkter i samme kategori vil kunne tilbyde.

Mvh. Rune.

Folk er jo så forskellige - jeg kan f.eks. bedst lide at være en af de første til at prøve produkterne, og giver så gode reviews af dem, til folk som måske har en interesse i produktet.

Jeg går ikke så sønderligt meget op i hvad tingene koster, da penge aldrig har været et problem for mig

Tja, vil da generelt sige, at jeg er rimelig troværdig - dog lige mht den der ModBook eller hvad den blev kaldt, der var det jo bare noget jeg havde læst et sted - og derfor ved jeg jo så ikke om det er korrekt.

Men jeg synes personligt selv, at Apple laver nogen smukke og fuldkommen unikke produkter, mht design & funktionalitet  - og de er klart de bedste til at udvikle software :) - efter min mening 

Mvh
Nicklas Millard :D !  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

*suk* Sidste håb for et forum hvor det ikke skulle gå Newz ...

Jeg køber ikke Apple-produkter, men udelukkende fordi jeg har mistet modet efter at have læst alt for mange indlæg af Apple-entutiaster, der føler det er deres mål i livet, at føle de er ét med Steve J og i øvrigt håne alt andet som f.eks. PC (personal computer - jeg har ikke forstået helt, hvorfor Mac ikke er det??), Microsoft, Adobe... jeg har dog tilgode at se et indlæg med velargumenterede synsvinkler fra en som har styr på hvad han/hun udtaler sig om.

Så jeg køber gladeligt en HP Slate - hvis alternativet er en ipad. :-)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke lidt at snyde sig selv, ikke at købe et firmas produkter, bare fordi man ikke bryder sig om deres fans, også selvom produkterne måske er gode? ;)

Det ved jeg ikke om du synes de er, men ville bare lige pointere det.

Jeg kan godt lide at følge Steve Jobs, da han har skrevet historie og stadig gør det. Men det er på samme måde som jeg kan lide at følge Richard Branson, Warren Buffet, Donald Trump, Phil Knight, Bill Gates - og ja Martin Thorborg for den sags skyld. :)

Alle er kilder til inspiration i mit iværksætterliv, og i øjeblikket gør Steve Jobs et rigtig godt job. Jeg ved det er en sørgelig tanke, men jeg er spændt på at se hvordan Apple vil klare sig efter Steve Jobs ikke længere er hos dem (nu da han har rettet skuden op siden 1997).

Og kan kun give dig ret Kim, det er virkelig en besynderlig skildring fra Mac til PC. Specielt fordi Apples første computere blev markedsført som de første PC'er. :) På den anden side, er det Apple selv der har brandet sig frem til den skildring, og det har jo også været med til at øge eksklusiviteten for Apples produkter (fordi de gør alt for at differenciere sig), og kan måske endda være skyld i meget af Mac vs. PC diskussionen (som jo burde hedde Mac OS 10.6 vs. Windows 7).

Nå, men bundlinjen er: Jeg køber efter behov. Der er mange produkter der kan mere end Apples, men til mine behov, gør mange af Apples produkter det på en gennemtænkt og brugervenlig måde. Der er dog også en del af deres produkter jeg ikke kan sige god for. F.eks. deres skærme. Jeg må indrømme at kvaliteten er fremravende, men man kan sagtens finde samme kvalitet til det halve af prisen.

En af grundene til at jeg nok vil foretrække en iPad fremfor et alternativ, er faktisk en både god og dårlig ting fra Apples side, nemlig at man ofte kan udnytte funktionaliteten bedst, hvis man har andre Appleprodukter (f.eks. en Mac med iCal, Address Book og Mail). Den dårlige side ved dette, er at Apple presser én til at købe deres produkter, hvis man i forvejen har et eller flere Appleprodukter. Den gode side er, at det er en rigtig god strategi set fra virksomhedens side.

"Do it the Apple way, or don't do it at all" ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune : Jo, jeg har skam også overvejet at købe, mest for at prøve at udvikle til platformen - jeg ved ikke - jeg tror bare jeg forbinder det med noget negativt. Selvfølgelig meget uheldigt.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at deres produkter er glimrende - mit behov har åbenlyst ikke tvunget mig ud i at købe det - endnu... vil ikke afvise at det kommer.

Men det ville nu være en dejlig verden, hvis folk brugte mere tid på at være glad for deres eget produkt, og sætte pris på at deres eget behov er blevet dækket, end at svine folk til, som ikke har valgt samme løsning som dem. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og der tænker vi det samme!

Faktisk er min grund nr. 2 til at anskaffe en iPad fremfor konkurrenterne, samme årsag som din "potentielle årsag". :) Nemlig at der er et stort marked for iPad/iPhone Apps, og det kan hurtigt gå hen at blive en god forretning, med den rigtige idé.

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)