Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil/PDA????

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er netop nu på jagt efter en ny mobil og/eller PDA. Jeg har kigget en del på PDA''er med GSM i. Fed idé synes jeg, men virker det optimalt? Har kigget en del på Qtek s100, fordi den ikke er så stor.

Nogen erfaringer?

Jeg har både hørt godt og skidt om integreringen af telefoni i PDA??????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget en del på Qtek s100, fordi den ikke er så stor. Nogen erfaringer? Jeg har både hørt godt og skidt om integreringen af telefoni i PDA??????

Jeg har en Qtek S100 og er egentlig ganske udemærket tilfreds. Blev netop rådet til at kigge på Qtek istedet for HP''s iPaq, da de første udgaver af disse havde store problemer med at få telefoni og PDA til at fungere ordentligt.
 
Skærmen på S100 er mindre end ved andre PDA''er, men det er nok en vanesag. SMS''er havner i samme indbakke som dine mails og MMS''er, men jeg har desværre haft nogle problemer med at jeg modtog SMS''er forsinket eller sendte dobbelte eksemplarer når jeg sendte en besked. Håber det bliver løst med en snarlig ROM-opdatering.
 
Hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg tage en Qtek S110 eller en Qtek 9100 (* mums *). Du kan læse mere om dem på http://www.qtek.se/ eller http://www.mywindowsmobile.dk/page.php?m=1&c=0&gid=3

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for indlægget.

Er det mig der har kigget mig helt blindt på det? Synes ikke jeg kan se den store forskel på s100 og s110????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke jeg kan se den store forskel på s100 og s110????

Der er heller ikke den store forskel, bortset fra at s110 også kan fås i en sort udgave og at den har 128 Mb RAM mod 64 Mb RAM i s100. Desværre mangler de begge indbygget WiFi, men det kan selvfølgelig købes som tilbehør.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker min SonyEricsson P800, som nok mere er en telefon med pda-egenskaber end en pda med telefonegenskaber.

Den har dog ikke indbygget gps - det kan købes (dyrt) - men jeg bruger krak og stedsans i stedet.
 
Jeg ville også gerne have en Qtec, hvis jeg skulle købe én i dag.
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Hvis du er glad for din P800, så tag et kig på den nye Sony Ericsson P990i:
Smartphone bliver 3G
P990i løfter effektiv kommunikation til nye højder. Har du nogensinde ønsket, at du kunne lade pc'en blive tilbage på kontoret, når du rejser. Det kan du nu. P990i indeholder alt, hvad du skal bruge for at kunne arbejde og kommunikere med venner og familie, uanset hvor du befinder dig. Du kan altid få adgang til internettet, push e-mail, som sender e-mails direkte til din telefon, og mulighed for videokonference, som sikrer effektiv kommunikation.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10336&zone=pp&lm=pp1&pid=10336
 
Den ser vældig sød ud :-)

Dbh Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft mulighed for at kigge på den nye Qtek 9000....

Den virker ret fed, men er en anelse stor af en telefon...men det må man jo tage med.....

Alt om både i Danmark

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/13/2005 4:09:48 PM Forfatter: Martin Thorborg
Hvis du er glad for din P800, så tag et kig på den nye Sony Ericsson P990i:
Smartphone bliver 3G P990i løfter effektiv .... .... ....
Den ser vældig sød ud :-) Dbh Martin
 
Brugt P800 sælges i 1. kvartal 2006.
Prisen vil komme til at matche den ny P990i, men så er du også sikker på at få et gennemtestet apparat med naturlig patina, så du til din personlige branding kan tilføje signalet: "Jeg var med dengang smartphones var noget nyt".
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

He he he, jeg vil også være med. Jeg har i samme periode en Ericsson P900 som jeg nok ikke får brug for mere, så giv et bud. Husk der er levering i Q1 - 2006.

 
Dbh Martin
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle indlægsholdere


Det jeg søger er bare den bedste og mindste PDA med telefon i eller omvendt. Jeg vil nødig løbe rundt med blok, kuglepen, fastnettelefon, 550 km telefonkabel, lommeur, skrivemaskine, server, osv osv osv osv.

hvor samles hele skidtet. Som nævnt er jeg lidt varm på Qtek s100....

Martin når du har tid, gider du så ikke smide mig en mail på jw@localconsulting.dk
Jeg er med i JCI Ribe, og det er mig der står for foredragsholdere til kongressen til marts næste år.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)