Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil/PDA????

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en Qtek S100 og er rigtig glad for den. Nej, glad er nok ikke rigtig ordet... jeg er faktisk ret vild med den. Kan godt finde på at kysse den godnat og den slags.

Anja
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte lige at sige at den vist i øvrigt udgår nu, så hvis jeg var dig, ville jeg da lige tage en af de nyere modeller. 9100 f.eks.

Anja
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er med i JCI Ribe, og det er mig der står for foredragsholdere til kongressen til marts næste år.


Fra Ribe ligefrem? dejligt at se endnu en fra lokalområdet her inde ;)

Jeg skal også selv på jagt efter en ny telefon, og gerne med nogle af de mange egenskaber der følger med en PDA - har altid været til Nokia, men tror jeg vil kigge lidt på Ericsson modellerne.
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Once you go Sony Ericsson, you never go back! - eller hvad det nu er man siger. :)
Selv ville jeg holde mig til PDA og telefon hver for sig. Prismæssigt kan man vist få en udmærket telefon og en topdollar PDA (VGA-skærm, Wifi, Bluetooth, consumer IR osv.) til ca. samme pris som en telePDA.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 10/14/2005 12:29:08 AM Forfatter: David Mc Nally  Prismæssigt kan man vist få en udmærket telefon og en topdollar PDA  (VGA-skærm, Wifi, Bluetooth, consumer IR osv.) til ca. samme pris som en telePDA.

Sikkert nok, men helt banalt, så nyder jeg, at jeg kun skal have én dims med mig. Og selvom P800 er en gammel model, kan den stadig imponere de andre fædre i svømmehallen.
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig, jeg har flere gange forsøgt mig med en mindre tlf. og så en pda f.eks. Ipaq. Men i løbet af kort tid endte det med, at jeg aldrig fik PDA''en med mig. Jeg så lyset med Ericsson P800 og da P900 kom skiftede jeg. Det var forøvrigt gode penge givet ud. De små uhensigtsmæssigheder der var i P800, havde de alle luget ud i P900. Og jeg glæder mig som sindssyg til at se hvor godt P990i virker!

Jeg bruger min P900 til e-mails når jeg er på farten og så er kalenderen super. Og det er lidt blæret at man fra tid til anden kan opdatere firmware via nettet og så lige pludselig have nye funktioner. Det var dog mere i starten at de havde nye ting til den.

Dhb Martin
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde det også på samme måde som dig Martin, at jeg nogle gange glemte min PDA. Skulle jeg ringe til nogen fra min mobiltelefon, har jeg flere gange været ude for at det var et gammelt telefonnummer, fordi jeg ikke havde fået opdateret min telefon.

Inden min s100 havde jeg en Nokia 9210, der bestemt også var en dejlig telefon/PDA og som også kunne bruges som bogstøtte eller mursten i en snæver vending
 
Jeg kender desværre mig selv for godt til at vide, at jeg ikke får begge dele opdateret 100% og så kan jeg ligeså godt gøre det så nemt for mig selv som muligt, ved at købe en kombineret model.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også bange for at jeg enten ville glemme pda''en eller blive træt af at slæbe den med, så jeg skal helt klart have en kombineret løsning, hvilket Ericsson lader til at kunne dække - om den så bliver for dyr til hvad jeg vil ofre på en telefon må vi se ;)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes jeg oplever mange på farten der har Nokia 9500. Der er dog kun de tidligere modeller der nævnes her, men hvad er ulempen ved den, for stor eller dyr eller?

Nokia har også lige skudt en ny serie business telefoner på markedet, den såkaldte E series. Ser også meget spændende ud, de gør up med 9xxx seriens murstens form :)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så er jeg vidst også godt og grundigt blevet solgt til stanglakrids. 990i ser fræk ud. Den må jeg eje, om det så koster bagklappen på bilen pga. et rambuktyveri.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)