Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil/PDA????

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der vil dele deres erfaringer med evt. qtek 9100 eller hvad den nu hedder?


Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 23:36:57 Forfatter: Den innovative

Er der andre der vil dele deres erfaringer med evt. qtek 9100 eller hvad den nu hedder?



På dansk: Den sparker r..! Se også: http://www.blog.concept-i.dk/2006/10/09/fagre-nye-verden/
 

Jeg er SÅ glad for den - på enhver måde. Kan varmt anbefales - og det ville jeg også have gjort, selvom vi ikke var deres reklamebureau :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil helt klart kigge på HTC TYTN modellen. Det er den nye udgave af Qtek 9100 modellen. bla.a. er der 3 og et super keyboard. Der er kommet en nyere HTC P4350, men den er noget langsommere og samtidig er der ikke 3.
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv en Qtek S200 som jeg er godt tilfreds med, den har alle de features som jeg har haft behov for..

 

Den er klart anbefalelsesværdig..Qtek S200

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
HTC (det der hed Qtek før) er netop kommet med en ny PDA der har alt hvad du behøver integreret. Den hedder HTC P3300 og har alt hvad alle andre PDA mobiler har + Push e-mail, indbygget GPS med tomtom 6 og radio.

 

Jeg har selv lige købt en og kan virkelig anbefale den, det er den bedste PDA jeg til dato har haft og den indbyggede mobil er framragende. Jeg gav 5600,- (incl. moms) men den er vist faldet en smule.

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Hvordan er den som telefon.

Min Sony Ericson P800 opfatter af og til min kind som stylos, og det er faktisk træls.

Er lyden OK og er den til at holde fast på, når man snakker?

 

mvh Hans

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Den er perfekt som mobil, jeg bruger den som min eneste telefon/mobil. Lyden er rigtig god faktisk bedre end nogen anden mobil/fastnet jeg har haft. Og så er der mulighed for at slå håndfri højttaler til, uden ekstra udstyr, men denne funktion er dog ikke af samme kvalitet som et godt håndfri sæt til bilen, men det er okay hvis man nu lige står sammen med en anden som skal lytte/tale med.

 

Jeg har svært ved at lade mig begejstre, men denne mobil er jeg virkelig begejstret for.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-12-2006 12:20:57 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Min Sony Ericson P800 opfatter af og til min kind som stylos, og det er faktisk træls.

 



Det er sgu da bare fordi du er blevet for langskægget

Jeg havde en HTC TYTN i hånden den anden dag, og jeg synes at den er lækker. Den er mindre end en PDA, selvom den på billeder ligner en PDA. Tastaturet er i en ganske brugbar størrelse, og billedet drejer også lige 90 grader når tastaturet er kørt ud. Smart.

mvh Carsten


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-12-2006 15:36:26 Forfatter: Carsten Jacobsen
Det er sgu da bare fordi du er blevet for langskægget

 

Ja, det er morsomt - her i december vokser det sig altid helt vildt langt og bliver helt hvidt.

 

mvh Hans

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)