Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lingeri-webshop sælges

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej alle,

 

Da jeg for nyeligt er blevet far og samtidig har fået et nyt og spændende fuldtidsjob har jeg valgt at stoppe med driften af vores lingeri-webshop. Fremfor bare at lukke ned, vil jeg høre om nogen kunne være interesserede i at overtage og køre videre. Vi har modtaget mange positive tilbagemeldinger på kvaliteten og priserne på produkterne, så med den rette markedsføring og nok tid til at drive det, tror jeg på at der er muligheder i det.

 

På siden sælges mærker vi selv importerer direkte fra producenterne. Det er ikke kendte mærker, men til gengæld høj kvalitet til lave priser. Webshoppen er udviklet fra bunden af en programmør og er således tilrettet salg af tøj online.

 

Hvis det kan have interesse er i meget velkomne til at skrive her eller sende en privat besked for mere info.

 

Hilsen

 

- Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Lad os få aben på bordet, har du et link til shoppen :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

 

Ja jeg slipper jo selvfølgelig nok ikke udenom :) Tænkte bare at jeg ville undgå at Google opsnapper alt muligt så snart jeg lægger et link ind også, men pyt være med det.

 

Siden er www.intimate.dk.

 

Hilsen

 

- Jesper

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Faldt lige over dit indlaeg.

Kan du ikke sende mig lidt data over din virksomhed? hvad du havde forstillet dig for at faa for virksomheden, hvor stort er dit kundegrundlang paa nuvaende tidspunkt  - kunder per maaned, samt statistik over kunder siden du startede op. er der et geografisk omraade hvor dine kunder kommer fra etc.

Hvordan er dit lager lige pt. bygget op, har du aftale med et lagerhotel hvor dine varer ligger og bliver bragt ud fra?

 

Anyway send hvad du kan til marker@avian.sg eller giv mig et kald paa +65 9666 4720 (singapore) saa kan vi evt tage en snak om hvad du havde taenkt dig.

Mvh.

Ronni Marker

 

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne også smide informationerne herinde. Hvis du er heldig kommer der måske lidt åbent byderi ;-)

/ Charly

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder meget interessant.. Kunne man få dig til at sende regnskaber, budgetter, besøgsrater / konverteringsrater til min mail - brian@fraende.dk ..

Og evt. også lige lidt om hvad du forestiller dig at tage for siden..

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper. Jeg har også sendt dig en mail for flere dage siden :) Venter på retur. :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle jeres svar - både her og via mail.

 

Jeg syntes godt om idéen med at lægge nogle tal ud og tage diskussion og evt. bud her - både for min egen skyld, men også for at gøre det hele mere åbent.

 

Dog ved jeg ikke hvor godt det er, at lægge tallene ud i fuld offentlighed? Jeg tænker mest på at en evt. køber måske ikke vil være så glad for at nøgletal m.v. ligger lige til at se for f.eks. konkurrenter?

 

Så vil det være smartere at holde nøgletal væk herfra eller skal jeg bare lade være med at frygte det værste og komme igang? ;)

Hilsen

 

- Jespe

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt ville jeg kun sende per mail, til Aminoer oprettet inden eks. den 17. hvor tråden er påbegyndt. Herved er du mere sikker på at en konkurrent ikke har oprettet sig efter at have set tråden, og beder om at få sendt oplysningerne til sin mail...
Gav det mening?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri,

 

Ja, det gør det. Jeg har jo også flere gange set, hvor effektivt Amino er placeret hos Google, så jeg tænker også på at indlægget her snart vil dukke op der - og så er det jo ikke så fedt med alle vitale tal stående.

 

Men, man kan jo altid være fræk og sende tal privat og lade hver enkelt komme med et bud dér, hvis interesseret :)

 

Hilsen

 

Jesper

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)