Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køber ALT..

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja opretalt.dk er staif til salg

Hvis man søger efter "opret gratis annoncer" bliver Opretvist på side 2

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Partisalg:

Jeg er i købehumør, har du noget du vil af med...HVAD SOM HELST .. skriv  PM til mig NU!

Jeg har en ALT-knap til salg ( har lavet et Thorborg-hack )

P.S

Det kunne være at du skulle overveje det samme Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Meyer:

Jeg har en masse CMS systemer til salg.

Bare lige for at hjælpe dig lidt så virker det meget dumt at du skriver CMS system - når du egentligt godt ved hvad den forkortelse står for.

Syntes du ikke også det selv, jeg syntes at du skal rette dine sider hvor du har skrevet CMS systemer, jeg ser at rigtigt mange herinde gør den fejl, og det virker faktisk meget uprofessionelt - bare lige et lille hjælpsomt informationsråd som du kan lytte til eller lade vær med.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Lars Meyer:

Jeg har en masse CMS systemer til salg.

 

Bare lige for at hjælpe dig lidt så virker det meget dumt at du skriver CMS system - når du egentligt godt ved hvad den forkortelse står for.

Syntes du ikke også det selv, jeg syntes at du skal rette dine sider hvor du har skrevet CMS systemer, jeg ser at rigtigt mange herinde gør den fejl, og det virker faktisk meget uprofessionelt - bare lige et lille hjælpsomt informationsråd som du kan lytte til eller lade vær med.

Hej Michael

Tak for din besked, men jeg kan oplyse dig at det er med vilje det er skrevet således. Det skyldes slet og ret 2 faktorerer:

1. Langt de fleste potentielle kunder kalder det CMS System (selvom det selvfølgelig burde skrives CM System eller CMS).
2. Der er mange potentielle kunder der søger efter "cms system" i Google og andre søgemaskiner, og vi får derved en masse kunder igennem den vej.

Hvorom alting er, så konverterer det og sælger flere CMS løsninger når vi skriver det således, så jeg kan godt leve med at det ikke er 100% grammatisk korrekt - alle forstår heldigvis hvad det betyder, og vi har haft en undersøgelse blandt eksisterende kunder omkring det faktum at skrive det som "cms system", hvilket de fleste faktisk ville foretrække.


Det er en ganske sjov og interessant diskussion, men jeg vil til enhver tid helst skrive det som kunderne vil have det, og så kan konkurrenter og dansk lærere sidde og blive lidt mugne over den grammatiske imperfektion - det kan jeg godt leve med når jeg ser de gode positive omsætningstal på bundlinien :)

Og slutteligt, til dem der ikke fangede det, så var hele mit indlæg i denne tråd udelukkende en joke (selvom det selvfølgelig ikke er alle der er lige hurtigt til at fange ironien/sarkasmen). Jeg responderede på at trådstarter ville købe ALT, og jeg tænkte lidt ved mig selv at det nok næppe rent bogstaveligt er ALT som havde dennes interesse Wink

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Lars Meyer:

Jeg har en masse CMS systemer til salg.

 

Bare lige for at hjælpe dig lidt så virker det meget dumt at du skriver CMS system - når du egentligt godt ved hvad den forkortelse står for.

Syntes du ikke også det selv, jeg syntes at du skal rette dine sider hvor du har skrevet CMS systemer, jeg ser at rigtigt mange herinde gør den fejl, og det virker faktisk meget uprofessionelt - bare lige et lille hjælpsomt informationsråd som du kan lytte til eller lade vær med.

 

Hej Michael

Tak for din besked, men jeg kan oplyse dig at det er med vilje det er skrevet således. Det skyldes slet og ret 2 faktorerer:

1. Langt de fleste potentielle kunder kalder det CMS System (selvom det selvfølgelig burde skrives CM System eller CMS).
2. Der er mange potentielle kunder der søger efter "cms system" i Google og andre søgemaskiner, og vi får derved en masse kunder igennem den vej.

Hvorom alting er, så konverterer det og sælger flere CMS løsninger når vi skriver det således, så jeg kan godt leve med at det ikke er 100% grammatisk korrekt - alle forstår heldigvis hvad det betyder, og vi har haft en undersøgelse blandt eksisterende kunder omkring det faktum at skrive det som "cms system", hvilket de fleste faktisk ville foretrække.


Det er en ganske sjov og interessant diskussion, men jeg vil til enhver tid helst skrive det som kunderne vil have det, og så kan konkurrenter og dansk lærere sidde og blive lidt mugne over den grammatiske imperfektion - det kan jeg godt leve med når jeg ser de gode positive omsætningstal på bundlinien :)

Og slutteligt, til dem der ikke fangede det, så var hele mit indlæg i denne tråd udelukkende en joke (selvom det selvfølgelig ikke er alle der er lige hurtigt til at fange ironien/sarkasmen). Jeg responderede på at trådstarter ville købe ALT, og jeg tænkte lidt ved mig selv at det nok næppe rent bogstaveligt er ALT som havde dennes interesse Wink

OK, på den lumske måde. Jeg kan faktisk godt forstå at du vælger at skrive det på den måde hvis det er det du får dine kunder på via søgemaskinerne. Det var nu ikke for at spille dansklærer, jeg staver sgu ikke så godt, men jeg syntes alligvel at det er sjovt at rette andres stavefejl / gramatik ( bare sådan for min egen skyld også, så jeg bliver lidt trænet - selvom jeg ikke gør de helst store fremskridt - buuuhhh )

Men nu hvor der er så stor konkurrence på søgeordet CMS - så er det nok meget fornuftigt af dig at optimere siden med CMS system som du jo også gør'.

Nå, men god dag.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Men nu hvor der er så stor konkurrence på søgeordet CMS - så er det nok meget fornuftigt af dig at optimere siden med CMS system som du jo også gør'.

Jeg går nu efter begge dele, jeg vil gerne have hele kagen - man er vel grådig Devil Og det går sådan set også ganske fint med det...

Fra Smørum
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par paller netværkskabler, hvis det her interesse. De er i forskellige længder og er CAT 5E, skærmede. Jeg sælger dem til en super pris hvis det er og sender gerne prøver til dig.

Mvh

Brian

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Opretalt.dk  NY KOmme AF PRIS  2500;kr

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

er du interesseret i at opkøbe billig kaffe.

har forskellige produkter på lager indenfor mærket BKI.

BLA. BKI 500 GR. CLASSIK

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Nice joke partisalg

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)