Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køber ALT..

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja opretalt.dk er staif til salg

Hvis man søger efter "opret gratis annoncer" bliver Opretvist på side 2

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Partisalg:

Jeg er i købehumør, har du noget du vil af med...HVAD SOM HELST .. skriv  PM til mig NU!

Jeg har en ALT-knap til salg ( har lavet et Thorborg-hack )

P.S

Det kunne være at du skulle overveje det samme Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Meyer:

Jeg har en masse CMS systemer til salg.

Bare lige for at hjælpe dig lidt så virker det meget dumt at du skriver CMS system - når du egentligt godt ved hvad den forkortelse står for.

Syntes du ikke også det selv, jeg syntes at du skal rette dine sider hvor du har skrevet CMS systemer, jeg ser at rigtigt mange herinde gør den fejl, og det virker faktisk meget uprofessionelt - bare lige et lille hjælpsomt informationsråd som du kan lytte til eller lade vær med.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Lars Meyer:

Jeg har en masse CMS systemer til salg.

 

Bare lige for at hjælpe dig lidt så virker det meget dumt at du skriver CMS system - når du egentligt godt ved hvad den forkortelse står for.