Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? Ipad og Amino.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Lund:

Flere forum tilbyder 2 slags opsætninger som man selv vælger i et brugerpael.

1. Avanceret som amino bruger

2.Simpelt. som er et ganske alm tekstfelt

Samme kunne man håbe på Amino på et tidspunkt ville tilbyde :)



Godt indspark - vi satser på forsat udvikling af Amino - til gavn og glæde for brugerne

Hov vent, det gør de faktisk :)

Gå ind under "Ret profil" i toppen, klik videre til "Debat indstillinger" under "indlægseditor" vælg da "Ren tekst" og så burde du kunne :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Lund:

Hov vent, det gør de faktisk :)

Gå ind under "Ret profil" i toppen, klik videre til "Debat indstillinger" under "indlægseditor" vælg da "Ren tekst" og så burde du kunne :)

Kanon - det er da godt at der er nogen af os der er vågen. takker - regner med at Amino Support læser med så de har svaret når den næste stiller ? 1000tak @sendt via Ipad@

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Det er fikset seneste næste uge.

Dbh Martin

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit svar. Det er allerede fixet ved at ændre opsætning - se indlæg ovenfor

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil komme mange flere problemer af den her slags ...

Problemet er helt grundlæggende, at Apple i disse år går en ekstrem enegang og forsøger at redefinere bl.a. Nettet. De har en helt anden opfattelse af hvordan hvad skal fortolkes, hvilke teknologier man bør understøtte osv - helt upåvirket af, hvad der faktisk er gældende standarder, eller de-factor standarder.

Det vil fortsætte med at vælre til store irretation for mange brugere i langt tid tror jeg. Det vil vare ved indtil enten Apple opgiver deres tåbelige strategi, eller  at hele resten af verden vælger at gøre som Apple siger. Det sidste tvivler jeg på. Det første tror jeg har meget lange udsigter. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel deMib Svendsen:

Der vil komme mange flere problemer af den her slags ...

Problemet er helt grundlæggende, at Apple i disse år går en ekstrem enegang og forsøger at redefinere bl.a. Nettet. De har en helt anden opfattelse af hvordan hvad skal fortolkes, hvilke teknologier man bør understøtte osv - helt upåvirket af, hvad der faktisk er gældende standarder, eller de-factor standarder.

Det vil fortsætte med at vælre til store irretation for mange brugere i langt tid tror jeg. Det vil vare ved indtil enten Apple opgiver deres tåbelige strategi, eller  at hele resten af verden vælger at gøre som Apple siger. Det sidste tvivler jeg på. Det første tror jeg har meget lange udsigter. 

Du skuffer mig egentlig lidt da jeg hidtil har opfattet dig som en openminded person med hang til løsninger (også de utraditonelle ) - også kaldet gåpå mod og iderigdom desværre må jeg opfatte dit indlæg som en meget personlig holding og personligt vendetta mod Apple - hvis du læser et tidligere indlæg med efterflg svar fra mig - så vil du se at opgaven er løst. Derfor finder jeg dit indlæg lidt skuffende og et noget overflødigt indlæg. Forslag og endelig løsning til brug af Ipad på Amino: >Gå ind under "Ret profil" i toppen, klik videre til "Debat indstillinger" under "indlægseditor" vælg da "Ren tekst" og så burde du kunne :)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

same here.. på min ipad virkede det meget godt i starten så efter en 10 dage bum... så virker. det ikke og man kan ikke svare på indlæg. ellers en dejlig maskine. .

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Se tidl. svar - med forslag til løsning. Det kører perfekt hos mig. Altså på Ipad.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Du skuffer mig egentlig lidt

Med al respekt, så er jeg altså ret ligeglad med hvem jeg skuffer eller glæder - jeg skriver min mening, som jeg altid har gjort Geeked

Om man kan lide Apples enegang eller ej er en smagssag. Jeg kan ikke. Jeg tror på, at det gavner flertallet med med brede standarder, som alle følger på de mere fundamentale proncipper for hvordan vi bruger Nettet. Det har selv Microsoft erkendt, efter mange års problemer med deres dominerende status på OS markedet. Men Apple har tilsyneladende ikke erkendt det endnu. Det synes jeg er lidt barnligt, men det må de jo om :)

Jeg er selv ekstremt innovation og fokuseret på hele mit virke i netop det. Det har mit erhverv altid krævet - og jeg elsker det. Men man skal være innovativ med de lag, der ligger ovenpå de grundlæggende "motorveje". Jeg synes ikke man skal ændre hele det danske vejnet hver 3 år bare fordi der kommer en nytænkende ingeniør forbi med en "epokegørende" ide. Jeg synes heller ikke man skal skifte distributionsformater indenfor musik, nyheds- eller filmbranchen hvert år, bare fordi der måske i teorien er kommet bedre algoritmer og transportformater.

Det er faktisk på mange måder en praktisk hindring for reel innovation, hvis der sættes for mange barrierer op i de grundlæggende mekanismer. Og det er bl.a. det jeg synes Apple ofte gør.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person
Mikkel deMib Svendsen:

Per Krabbe:
Du skuffer mig egentlig lidt

Med al respekt, så er jeg altså ret ligeglad med hvem jeg skuffer eller glæder - jeg skriver min mening, som jeg altid har gjort Geeked

Om man kan lide Apples enegang eller ej er en smagssag. Jeg kan ikke. Jeg tror på, at det gavner flertallet med med brede standarder, som alle følger på de mere fundamentale proncipper for hvordan vi bruger Nettet. Det har selv Microsoft erkendt, efter mange års problemer med deres dominerende status på OS markedet. Men Apple har tilsyneladende ikke erkendt det endnu. Det synes jeg er lidt barnligt, men det må de jo om :)

Jeg er selv ekstremt innovation og fokuseret på hele mit virke i netop det. Det har mit erhverv altid krævet - og jeg elsker det. Men man skal være innovativ med de lag, der ligger ovenpå de grundlæggende "motorveje". Jeg synes ikke man skal ændre hele det danske vejnet hver 3 år bare fordi der kommer en nytænkende ingeniør forbi med en "epokegørende" ide. Jeg synes heller ikke man skal skifte distributionsformater indenfor musik, nyheds- eller filmbranchen hvert år, bare fordi der måske i teorien er kommet bedre algoritmer og transportformater.

Det er faktisk på mange måder en praktisk hindring for reel innovation, hvis der sættes for mange barrierer op i de grundlæggende mekanismer. Og det er bl.a. det jeg synes Apple ofte gør.

Endnu et indlæg - som er fuldstændig unødig i forhold til trådens start. Jeg synes du skulle starter din egen tråd om Apple og lade os der her havde et problem beholde denne tråd.

Og så finder jeg din holdning noget arrogant i forhold til det jeg - opfatter som alm. pli i forbindelse med indlæg og en hån mod mig som person at udtale at du er ligeglad med hvem du skuffer eller glæder. En noget mærkelig og igen skuffende holdning.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)