Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? Ipad og Amino.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lige indskyde at det også er et problem på android

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Mathias Bak:

Kan lige indskyde at det også er et problem på android

også er forkert! - Der er ikke noget problem med Ipad. Med den rette opsætning. (dette indlæg er sendt via Ipad)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:
Endnu et indlæg - som er fuldstændig unødig i forhold til trådens start. Jeg synes du skulle starter din egen tråd om Apple og lade os der her havde et problem beholde denne tråd.

Og så finder jeg din holdning noget arrogant i forhold til det jeg - opfatter som alm. pli i forbindelse med indlæg og en hån mod mig som person at udtale at du er ligeglad med hvem du skuffer eller glæder. En noget mærkelig og igen skuffende holdning.

Ja, nu er det aktuelle problem jo løst, men derfor kan man da godt fortsætte med diskutere grundlaget for at den slags problemer opstår. Det er bestemt ikke unødvendigt.

Det faktisk reelt problem når Apple vælger ikke at tilpasse sig defacto standarderne, for så er der en masse forbrugere der køber et produkt som ikke kan bruges til det man måtte forvente at det kan.

Problemet opstår jo også på en hel masse andre sider, hvor man ikke lige er så heldig at have en flok eksperter der kan løse problemet. Og det er synd for forbrugerne....

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. det med ipad/iphone kan man godt bruge Amino ved at ændre ens debatindstillinger som Per har skrevet.

Derudover arbejder vi på at man automatisk ser "Ren tekst"-editoren hvis man kommer ind på Amino via en iPad/iPhone/iPod. Det vil I nok opleve inden længe - en gang i næste uge.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Mathias Bak:

Kan lige indskyde at det også er et problem på android

også er forkert! - Der er ikke noget problem med Ipad. Med den rette opsætning. (dette indlæg er sendt via Ipad)

Undskyld hvis jeg har fornærmet dig ved at gøre amino crew opmærksom på at det ikke kun er apple-brugere der har problemer med dette. Det var egentlig bare en oplysning jeg ville give til Hr. Thorborg og de andre der sidder og vedligeholder dette site. Jeg havde ikke lige set din diskussion med Demib før jeg skrev mit indlæg.

Slå koldt vand i blodet, jeg skrev jo ikke mit indlæg for at irritere dig...

Mvh. Mathias

 

P.S. Så har du oprettet dette indlæg som et debatindlæg, og ikke som et spørgsmål. Underforstået at du gerne vil debattere problemet, og ikke bare have ét konkret svar. Og hvis du føler at du har fået et ordentligt svar, så vær glad for det og lad være med at læse mere i denne tråd hvis det ikke interesserer dig mere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:
Det faktisk reelt problem når Apple vælger ikke at tilpasse sig defacto standarderne

Jeg går meget ind for "net neutralitet" - i bredest mulig forstand. Det gælder både i forhold til f.eks. ISP'er, som jeg mener skal fastholdes i, at levere en neutral båndbredde. Og det gælder i forhold til computer- og softwareproducenter. Jeg synes der er al mulig god grund til at kritisere Apple i forhold til dette.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, editoren understøttes desværre ikke på iPad. Men en ting du kan gøre er, at når siden loader, så ligeså snart tekstboksen er kommet frem, så trykker du på "X" for at stoppe med at loade siden.

Så stopper du nemlig siden inden textarea'en bliver lavet til en TinyMCE editor. Man skal være hurtig, og det kan godt kræve et par forsøg - men det kan lade sig gøre.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Elias Sørensen:

Ja, editoren understøttes desværre ikke på iPad. Men en ting du kan gøre er, at når siden loader, så ligeså snart tekstboksen er kommet frem, så trykker du på "X" for at stoppe med at loade siden.

Så stopper du nemlig siden inden textarea'en bliver lavet til en TinyMCE editor. Man skal være hurtig, og det kan godt kræve et par forsøg - men det kan lade sig gøre.

Hvis du læser tråden vil du se at problemet er løst - også uden at trykke nogen steder.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, så sgu ikke lige der var en ekstra side Wink

Men det er stadig en rodet måde at gøre det på, når alt der i realiteten skal til for at løse problemet er, at Amino får smækket den nyeste version af editoren (TinyMCE) på, som har løst problemet:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TinyMCE 3.3.4 Released

"...We also added detection logic for iPhone/iPad so that TinyMCE doesn't get initialized on these devices. It's currently impossible for us to add iPhone/iPad support since WebKit on these devices lacks any for of caret within contentEditable areas. "

http://tinymce.moxiecode.com/punbb/viewtopic.php?id=21314

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvis du læser tråden - så meddeler MT også at det vil ske - eller ihvertfald så har man en anden løsning klar og det er nok som du beskriver.

Så der er styr på det hele :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)