Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Døde websites købes kontant!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et projekt, hvor vi skal bruge en række "døde" websites. Med ”døde websites” mener jeg websites, som du måske engang har lavet, men som du ikke længere bruger til noget - websites der er smidt hen i et hjørne som henkastet affald. Det er stort set lige meget hvad der er på websitet i dag, eller hvor det er hosted (ved udløb af den eksisterende hosting flyttes det sandsynligvis alligevel), men det skal eksistere på sit eget domæne. Vi køber domæne og indhold samlet - websitet som helhed.

Det er også stort set ligegyldigt hvor mange sider der er - hvis bare der er 4-5 sider og opefter er vi intereseret. Mange sider gør det ikke nødvendigvis mere værd for os - det er ikke som sådan indholdet vi er ude efter.

Vi er i denne omgang ikke store flotte og velfungerende websites vi er ude efter - mere det modsatte. Det kan være du engang har laven en hjemmeside for moster Odas kanriefugl (som i mellemtiden er død for flere år siden), en for længst overstået event, et fima der er lukket, eller en eller anden mere eller mindre ligegyldig privat hjemmeside. 

Der er en række parametre som vi vurderer købsemner udfra, men udover krav til eget domæne og min 4-5 sider, vil jeg ikke gå i yderligere detaljer med disse kriterier her. Jeg lover dog at vi vil svare hurtigt tilbage på forespørgsler med et bud på den kontante pris vi vil betale for websites vi gerne vil købe – og i modsat fald et venligt nej tak :)

Afregning: Kontant efter overdragelse. Typisk 1-5.000 kr.

Henvendelse: Via email: websites@demib.com med information om domænenavn, alder på websitet, samt om det er dig, andre eller flere forskellige der ejer det.  

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
I forlængelse af flere henvendelser vil jeg gerne understrege at vi også er intereseret i rene domæner - altså uden indhold. Inden vi afgiver tilbud laver vi en evaluering af det pågældende domænes værdi for os i de eksisterende projekter og I vil herefter få en pris.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Når I har gennemført projektet kan vi så få en lille intro til hvad I har forsøgt?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre skuffe dig, men vi lukker aldrig offentligheden ind i vores forskningslaboratorier :)

Det tætteste du kommer er, hvis du tuner ind på WebmasterRadio.FM hver mandag kl. 9 ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
[PM - modtagere af mailen med indhold, bedes holde den for sig selv]
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)