Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finanskrisen er kun lige startet!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo ikke raketvidenskab :-)

Jeg er ikke specielt god til økonomi, men forudsagde da finanskrisens komme et par år før den kom, og forudsiger også en ny igen. Eller forudsiger og forudsiger, det lyder så mystisk og fint, når det nu bare handler om husholdningsøkonomi. Men grundet frygt, vil jeg tro, tør folk ikke tænke på hvad der nu vil ske.

Til alle der læser med : med mindre du har en usædvanlig god økonomi og kan klare at din bolig falder yderligere 30 % og ikke stiger mere end 5 % de næste 15 år, så lad være med at invester i bolig nu.

" De" prøver allesammen at lokke os til at sætte økonomien kunstigt i gang igen. Desværre er økonomi ikke kunstig, men matematisk videnskab. Og det kommer vi til at betale for.

Lovændringer imod boligspekulation NU. Folk kan ikke styre det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes når man læser de forskellige økonomi nyheder, så får man de indtryk at alle leder efter et quick fix, der er ikke rigtig noget fokus på løsninger, som sjovt nok tager tid.

Lige nu kan man ikke håbe på andet end der bliver rådgivet rigtig til nye boligkøbere, som nok ikke sker.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Til alle der læser med : med mindre du har en usædvanlig god økonomi og kan klare at din bolig falder yderligere 30 % og ikke stiger mere end 5 % de næste 15 år, så lad være med at invester i bolig nu.

" De" prøver allesammen at lokke os til at sætte økonomien kunstigt i gang igen. Desværre er økonomi ikke kunstig, men matematisk videnskab. Og det kommer vi til at betale for.

Jeg er helt enig!

Sjovt nok kom denne artikel på EPN idag... Man får næsten lyst til at sige:" Hvilke friværdi"?

http://epn.dk/privat/bolig/finans/article2047288.ece

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et quick fix, og det er at lade falde hvad ikke kan stå. Desværre kan det nok blive meget brutalt, vildere end 30`ernes depression med masser af hjemløse og kæmpefattigdom i en skala vi aldrig har set herhjemme.

Virkelig tragisk og synd for dem som nu lader sig lokke, men de fornuftige vil stadig kunne lave gode forretninger, så det er også en tid med forandringer, hvor forretningsområder skifter hænder, og hvor de fornuftige og hårdtarbejdende vil løbe med guldet.

Men, damn, det kommer til at skære i mit hjerte, hvis gaderne kommer til at vrimle med ludfattige og hjemløse børn.

Grådighed er en hård herskerinde

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at slut 2010 / start 2011 vil vi opleve en ny "mini" finanskrise, det vurderet udfra hvordan råvarerne stiger om kamp på børserne, især LME rykker virkelig fra, det sjove er at der ikke sker det voldsomme stig i efterspørgslen, og en del af stigningen ligger i hamstring, udbuddet stiger heller ikke på trods af at der er rigeligt med kapacitet hos producenterne/værkerne (de får altså prisen til at kunstigt stige ved at holde udbuddet nede), så jeg tror ikke det er boligmarkedet vi skal frygte, fast ejendom er altid en god investering, jeg tror endnu engang vi skal frygte spekulanter, banker og hedge fonde der tager for store risici og ikke har lært af den indestående krise. Men det er spekulativt...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Men, damn, det kommer til at skære i mit hjerte, hvis gaderne kommer til at vrimle med ludfattige og hjemløse børn.

Grådighed er en hård herskerinde

Enig og velfærdsdanmark kan kun bærer et vis antal der er på ydelser, tror det var fashion seller der sagde noget lignende 40% skal forsørge 60% i 2020 i en anden tråd, det kan ikke køre rundt.

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder ikke så godt det hele :-)

Heldigvis har vi en masse parametre vi kan regulere på i Dk, så nu kommer der nedskæringer på SU, førtidspension osv osv. Områder mange andre lande IKKE kan skære ned på , da de simpelthen ikke har det, eller de beløb er så små at det ikke batter.

Og ved simpel hovedregning kan jeg da regne ud, at hvis ca 2 millioner danskere betaler ca 2000,- kr om måneden ekstra i tabte serviceydelser, skattereguleringer osv osv, så taler vi trods alt om 4 milliarder om måneden og 48 milliarder om året, langt mere end Lars Løkkes plan.

De fleste  af de 2 millioner ( som er de 40 % der skal forsørge resten) vil stadig have råd til det tab på 2000 om måneden (priser på forskellige varer vil også falde)

Og mht ældre"byrden" i fremtiden ville gigantbeløb kunne spares på at familier flytter sammen og passer hinanden. Så DER er løsninger, og vi skal nok klare den. Men mange kommer til at blive meget fattige, og mange kommer til at falde helt igennem ( stor hjemløshed osv)

God weekend til alle. Jeg vil hygge mig :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal man sgu overveje hvor man sætter stemmen ved næste valg...

Kunne være man skulle overveje at droppe den efterløn?

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke på den med at halvdelen af os bliver hjemløse, så er det da ihvertfald temmelig sikkert ikke gode hårdtarbejdende mennesker, så er det folk der ikke gider, og folk der er uheldige, som fx en iværksætter der går godt og grundigt på røven ;-)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)