Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommende datamtiker studerne - job i vejle. (eller freelance arbejde)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Ja det var næsten lidt svært at få alle de ting som der skulle stå til at passe overskriften, men hvis du læser dette, så måtte det jo ha' fanget din opmærksomhed på den ene eller anden måde ;)

Det som hele indlægget egentlig går ud på,  er at jeg her efter sommerferien skal igang med datamatiker uddannelsen i vejle, og jeg går lige for tiden ikke og laver noget, idet jeg er blevet færdig med min web-integrator uddannelse. Jeg har noget matematik jeg skal have læst op på så jeg kan komme ind som datamatiker, men det burde altsammen være tilrettelagt.

Det jeg vil kunne tilbyde på nuværende tidspunkt er noget freelance arbejde, da jeg på nuværende tidspunkt har bopæl ved rødekro. Men jeg flytter til Vejle når den tid kommer.

Så det ville jo helt klart være optimalt hvis du / i kom fra vejle, så vi kunne få et endnu bedre sammenarbejde når der er mulighed for at mødes, på dagligbasis.

Hvis du nu ser denne tråd og ikke kommer fra vejle, så vær endelig ikke bange for at kontakte mig og fortælle lidt om hvilke ting du / i har i tankerne om hvad i kan bruge mig til.

 

Ellers nogle informationer om mig :

jeg er 19 år, bor ved Rødekro i sønderjylland.

Er uddannet web-integrator @ april 09

kompetencer inden for php, mysql, xhtml, css.

Jeg kender til frameworket codeigniter, men er stadig i læringsfacen med det, men syntes det kunne være et spændende projekt at lave en side i det.

Derudover er jeg altid frisk på at lærer noget nyt, især hvis jeg ser en udfordring i det, som vil give mig en god gang erfaring.

 

Så hvis jeg var noget dig, så skriv endelig. enten en privat besked eller her :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)