Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspirerende ledelse + hårdt arbejde = Verdens bedste restaurant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det vildt, at noma nu er verdens bedste restaurant!

Vildt flot, altså.

Mange rynkede på næsen over dem, og nu har de med René Redzepi i spidsten vist, hvor langt man kan nå med fokus, hårdt arbejde og en god portion ildsjæl. Jeg synes, at det kan tjene til inspiration for os alle.

Sidste år var jeg så heldg at vinde en dag som kok og en aften som gæst på noma, og det skrev jeg nedenstående artikel om, og jeg synes, at i dag må det da mere end nogensinde være på plads at linke til den.

http://www.clausmeyer.dk/da/aktuelt_/lad_min_foerstefoedte_hedde_noma.html

Hurra! Eller "Foie Gras!" som nogle kokke råber i stedet for :-)

 

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Tillykke med oplevelsen, og jeg er da ikke et øjeblik i tvivl om at det er din anmeldelse der har gjort udslaget Big Smile

Det er jo vidunderligt med passion, og med kunder/gæster som dig i restauranten forstår man jo hvad der driver det bedste frem hos de mest ambitiøse.

Tilykke til Noma, tillykke til Danmark og mindst tillykke til alle os der lever drømmen ud om at lave det vi brænder for, - og så gerne vil lykkes med. Her har vi noget at stile efter, og beviset på at det kan lade sig gøre, også herhjemme.

Michael

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:
Tillykke med oplevelsen, og jeg er da ikke et øjeblik i tvivl om at det er din anmeldelse der har gjort udslaget Big Smile

Hehe, jeg er meget glad for artiklen, men så stor betydning har den nok ikke lige haft :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)