Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Korea

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er ved at trykke på ordre-knappen for nogle varer fra Korea. Har skrevet en del med et firma dernede, men er lidt usikker på at det ikke er fake. Hvorledes finder man ud af om firmaet reelt eksisterer?

Pft.

Hilsen Bjarke

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Du kar evt. benytte den den Danske ambassade (hvis de har en i landet)


 

En del firmaer bruger Dun & bradstreet til den slags undersøgelser  konmtakt evt. deres danske afdeling for at høre hvad det vil koste.    www.dnd.com

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne måske bruge dem her http://www.asiainspection.com men det koster jo nok lidt...  Men jeg blev selv snydt  for 1år siden en fra Thiland med flot hjemmeside osv. men det var fusk!...så mit råd bruge lidt penge/tid på kontrol eller tag små mænger til at starte med...


Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for inputs. Jeg skal i første omgang købe ind for 7-8000 DKK så det er ikke relevant at betale flere tusind for at blive sikker på at firmaet eksisterer.



Jeg har skrevet til ambassaden. Spændende om de kan hjælpe....



Hilsen Bjarke



Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Der er jo altid lidt gambler over en iværksætter, så nu har jeg sendt penge, og så er det spændende at se om jeg også får nogle varer.......

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarke

 

For at sikre mig at kvaliteten af de produkter jeg bestiller er o.k. og at firmaet er reelt nok, så plejer jeg at bestille nogle vareprøver. Det koster kun en brøkdel af en fuld leverance, så det synes jeg er en god måde at få checket om varen lever op til dine kvalitetskrav samt om vareprøven kommer som aftalt.

 

Men nu har du jo allerede bestilt, så mon ikke det dukker op? Ellers så håber jeg, du har betalt med kreditkort, så du kan gøre indsigelse mod hævningen, såfremt varerne ikke kommer.

 

Mvh. Lea

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa



Vil bare fortælle hvordan det gik.



Ambassaden i Korea vendte tilbage med en kort men god undersøgelse af virksomheden. Så tak til dem.



Desuden er mine varer dukket op....



Hilsen Bjarke



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
ok cool....

Troede ikke at de gad det Ambassader... Hvad har du skrevet til dem ? 

 

 evt. brug af   "Med  venlige  Den Dansk Statsminister "

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke skrevet så meget andet end om de ville checke firmaet i et CVR lign register, fordi jeg ville til at handle med dem, og sendt dem firmaets hjemmeside........så sandelig jo, de hjalp med det de umuiddelbart kunne finde om firmaet.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarke,

 

Er da en smule nysgerrig for at høre hvilket firma/hjemmeside du handlede igennem, samt hvilken forsendelsmetode der blev anvendt - var det en door/door løsning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)