Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal til at start en lille online shop, og ville høre om nogen har erfaring med at handle med folk fra Alibaba.com, jeg har fundet nogen i bla UK, men alle man snakker med skal have pengene med Money trans. eller paypal upfront, og jeg har ikke lige løst til at overføre 6000 kr. til en eller anden som man ikke kender. Er der nogen der kan hjælpe med om man kan tjekke dem, eller har nogen som er til at stole på?

Karsten

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Jeg vil foreslå, at du rådfører dig med din bank. Der findes forskellige muligheder for at lave "sikre" transaktioner med sikkerhed for at varene bliver leveret.
Finn
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun støtte op om at få banken til at hjælpe. Har selv mistet 16k i en western union overførsel da jeg ville handle på Ebay. Det er sure lærepenge

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 15. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

OK tak for de hurtige svar, surt men de 16K. Der bare ikke en skid at gøre.

Man skal passe på derude

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal sgu også passe på herhjemme! Er der nogle af jer der har prøvet at hyre en håndværker eller flyttefirma for nyligt? I så fald tror jeg godt vi kan blive enige o at fusk ingen grænser har :)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel: og sjusk! :-)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere købt varer gennem Alibaba og der er nogle forholdsregler du kan træffe i forbindelse med handel.
 
1) Tjek om virksomheden er "Gold supplier" eller "trust member", er de det er der gode chancer for at du ikke bliver snydt (men naturligvis ikke 100% sikker), omvendt er der selvfølgelig også mange seriøse firmaer som IKKE er en af disse ting.
 
2) Få tilsendt en vareprøve (sample) så kan du samtidig tjekke kvaliteten af varen, du skal ofte selv betale for fragten men det er alle pengene værd hvis du undgår at blive snydt for et stort beløb.
 
3) Er der opgivet et telefonnummer kan du ringe til dem og snakke med dem (specielt hvis det er et firma i UK), og derved tjekke om det er reelt nummer de har opgivet.
 
4) Brug din sunde fornuft, hvis tilbuddet lyder for godt til at være sandt er det måske også. Tjek om der er brugt noget tid på at lave annoncen og om de evt også har hjemmeside du kan tjekke.
 

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Tilmeldt 13. Oct 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv på dubli, hvis det er fra Kina du vil importere
De har en handelsforenng som efter sigende skulle kunne laver garantier for både betaling, kvalitet og transport...
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er nogle faldgrupper ved at handle på Alibaba. En af dem er handel med mærkevarer. Det er 99 ud af 100 gange enten kopier eller fup. Så den gruppe af varer vil jeg stærkt anbefale dig at holde dig fra..
Fra Rønde
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Fra  SCAN-AIR ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "trælse" men sikre måde er at du laver en remburs.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)