Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores nye website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så vil jeg da være den første.

 

I bund og grund synes jeg siden er pæn og funktionel. Der er dog et par småting jeg ville gøre lidt anderledes. Disse ting er nok mest en smagssag ;-)

 

1. Lave en hover/mouseover effekt på menuen som indikerer af det er en knap. Synes ikke det at pionteren skifter er nok. Det vil også gøre siden lidt mere levende.
2. Drop centreringen af teksten på forsiden.

3. Sæt undermenuen pænere op.

4. I det hele taget arbejde mere med opsætningen af teksten på siden.

 

/ Charly 

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 23:18:21 Forfatter: Tyllesen
Jamen så vil jeg da være den første.


I bund og grund synes jeg siden er pæn og funktionel. Der er dog et par småting jeg ville gøre lidt anderledes. Disse ting er nok mest en smagssag ;-)


/ Charly


 

Hej Charly,

 

Tak for din respons, iøvrigt pudsigt at så få aminoer har kommenteret - men siden er måske for fed?

Jeg er sikker på at vores webmaster og vores PR-chef der begge er aminoer, at de kan bruge mere inspiration, hvis den er derude!

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Så får du lidt konstruktiv kritik fra mig



 



Når jeg klikker på 02, 03 og 04, så kommer man til en tom side med en menu - det er dårligt design. Enten skal der stå noget unikt på de sider, eller man kommer automatisk til første punkt i menuen. At det er tomt er, ja, tomt :)



Topbilledet kunne godt ændre sig alt efter hvilket menupunkt man er inde på. Og måske du kan finde et mere relevant billede, end en pære.



Dit "gamle" logo der ligner noget der er kørt over, synes jeg du skal smide langt væk ;)



Ellers, så er det væsenligt bedre end den du havde før - der mangler bare noget "touch".



 



Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 17:24:51
Forfatter: davidchristensen
Dit ''gamle'' logo der ligner noget der er kørt over, synes jeg du skal smide langt væk ;)




Hvis det er denne vi snakker om, vil jeg godt tilslutte mig det. Der må også kunne tages et mindre formelt billede af Hr. Direktør? Den grå baggrund virker lidt trist på mig.

Selve koden er såvidt jeg kan se noget makværk. http://www.plbrake.dk/?p=sites/bagom2&m=sites/bagom1 <-- 2 x <html> og 2 x <head> med mere i samme dokument. Der skal nok ryddes lidt op :)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 17:33:53 Forfatter: Tommy [QUOTE]
Hvis det er denne vi snakker om, vil jeg godt tilslutte mig det. Der må også kunne tages et mindre formelt billede af Hr. Direktør? Den grå baggrund virker lidt trist på mig.

 

Kære Tommy og David,

 

En stor del af det at drive virksomhed, er baseret på genkendelse - genkendelse af produkt, smag, lugt eller udseende. Derfor har vi fastholdt brugen af det gamle logo - men som det også fremgår, er det i meget mindre format end før.

M.h.t. pæren, så leger vores 3d manager med lidt overraskelser, som måske er færdige inden jul.

Det er straks værre med det formelle billede af undertegnede - tja måske en lyserød baggrund var bedre

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Men, genkendelig vel ikke for enhver pris? Og hvis det endelig er, at I ikke er bange for at gå til ekstremer, så vil man kunne lave noget der efter min mening samtidigt også kunne være mere appelerende.

Og desuden har jeres firma en natur, hvor I ikke behøver at operere med visuel genkendelighed i en sådan grad; her er det i høj grad troværdighed og at man har "styr på sagerne" jeg vil mene er i højsædet. Man skal efter min mening ikke sælge en innovationsvirksomhed på genkendelighed, som var det en sodavand eller en pakke vaskepulver, men enten på, at den i høj grad er innovativ og/eller den har orden på tingene, da det tit er lige dét opfindere leder efter, når de kigger sig omkring for at få noget hjælp.

Jeg tror iøvrigt lyserød vil klæde dig ;)

 

 

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Tyllesen skrev, skal der arbejdes meget med opsætningen af tekst på siden.

Blandt andet bryder jeg mig ikke om dobbelt linieskift mellem menupunkterne i undermenuerne - hvis enkelt linieskift ikke duer for dig, så brug halvandet eller lidt mindre :)

I øvrigt kan jeg ikke lide det røde "PL BRAKE" i venstre side - det matcher SLET ikke med den blå side ;)  

Alternativt kan I sætte line-height i jeres stylesheet til feks 17-18 pixels, så bliver alle jeres tekster også meget lettere at læse.. Og så behøver I måske ikke at arbejde med mere end et enkelt linieskift i jeres undermenuer :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 18:19:00 Forfatter: davidchristensen
Men, genkendelig vel ikke for enhver pris? Og hvis det endelig er, at I ikke er bange for at gå til ekstremer, så vil man kunne lave noget der efter min mening samtidigt også kunne være mere appelerende.

Og desuden har jeres firma en natur, hvor I ikke behøver at operere med visuel genkendelighed i en sådan grad; her er det i høj grad troværdighed og at man har ''styr på sagerne'' jeg vil mene er i højsædet. Man skal efter min mening ikke sælge en innovationsvirksomhed på genkendelighed, som var det en sodavand eller en pakke vaskepulver, men enten på, at den i høj grad er innovativ og/eller den har orden på tingene, da det tit er lige dét opfindere leder efter, når de kigger sig omkring for at få noget hjælp.

Jeg tror iøvrigt lyserød vil klæde dig ;)






 

Kære David,

 

Der er ikke tvivl om at troværdighed er i højsædet, spørgsmålet er blot overfor hvem! Kunden som er den ultimative indfaldsvinkel til succes, skal have den opfattelse at vi står ved vort ord - og et skift af logo efter årstiden eller trenden - eller måske for lang tid uden succes, er utroværdigt. Mange har spurgt mig gennem tiden om vi ikke skulle skifte navn, logo etc og starte forfra - men at starte forfra med samme "prime movere" er det samme som at grave sin egen grav.

Som jeg ser situationen til daglig, så er vores hovedmålgruppe ikke opfinderer. Vi har rigtig mange i vores "stald" og endnu flere på venteliste. Det vi skal fokuserer på er kunderne, eller rettere producenterne.

Og lige netop på den baggrund skal vi passe på med ekstremerne og tage vare på genkendeligheden. Vi er stadig førende på en række højteknologiske områder på verdensplan, og mange af vore kontakter er fra meget store virksomheder samt statsorganer og de er kritiske.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 18:33:10 Forfatter: Mattias Skovhøj Som Tyllesen skrev, skal der arbejdes meget med opsætningen af tekst på siden.
Blandt andet bryder jeg mig ikke om dobbelt linieskift mellem menupunkterne i undermenuerne - hvis enkelt linieskift ikke duer for dig, så brug halvandet eller lidt mindre :)
I øvrigt kan jeg ikke lide det røde ''PL BRAKE'' i venstre side - det matcher SLET ikke med den blå side ;)&nbsp; &nbsp;
Alternativt kan I sætte line-height i jeres stylesheet til feks 17-18 pixels, så bliver alle jeres tekster også meget lettere at læse.. Og så behøver I måske ikke at arbejde med mere end et enkelt linieskift i jeres undermenuer :)


 

Kære Mattias,

 

Tak for din respons - brugen af den gamle logo var et must, men valget af den blå farve betød at vi måtte improviserer. Det er sandsynligt at det gamle logo ender som et "vandmærke" Bl.a. fordi dette logo bliver brugt på alle vore interne kontrakter i flere udformninger.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Side 1 ud af 2 (11 indlæg)