Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gode billige billeder til min hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er ved at starte en webshop og skla bruge nogle gode og billige billeder af bl.a. dyr.

Jeg skal bruge omkring 12 billeder og synes at det er for dyrt at betale ca. 700 kroner stykket på f.eks. Getty Images, da jeg gerne vil holde startomkostningerne nede.

 

Er der nogen der kender til andre steder hvor man kan skaffe billige eller gratis billeder? Eller er det ok at "stjæle" en beskæring af et billede?

Eller er jeg bare for nærrig???

 

J

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad men en tur i zoo, gård, dyrhandler, rideskole osv. og så tage dit cam med...

men der jo masser af dyr på internet, og tror ikke mange vil overfalde dig hvis du tager lidt her og der, især fra udlandet

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
sxc.hu plejer at være et godt sted at kigge :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Biz:

 

Hvordan kan det blive bedre af at man låner fra udenlandske sites? Ville du synes der var i orden at en amerikaner ripper dele af dit design med begrundelsen af at du jo er fra udlandet, så det sker der ikke noget ved?

 

Det er dårlig stil at stjæle fra andre på internettet om de så er danske eller udenlandske.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, alsc



tjaaa  jeg er et sted ret ligeglad om en i USA, KINA osv. tog lidt billider/design fra mig, men hvis min konkurrent i DK tog mit "et eller andet "så er det en anden sag.  Og at en "ny begynder" ikke lige har et foto af en GRIS og tager et foto fra en tysk landbrugs magasin, er jeg godt nok kold i r*ven over for :-) Ved godt at nogen er over forsigtig- men jeg er ikke :-) Det gælder nok også mange andre ting i hverdagen sådan er vi så forskelige...



Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 23:11:30
Forfatter: Biz. Since 1992
Hej, alsc



tjaaa  jeg er et sted ret ligeglad om en i USA, KINA osv. tog lidt billider/design fra mig, men hvis min konkurrent i DK tog mit ''et eller andet ''så er det en anden sag.  Og at en ''ny begynder'' ikke lige har et foto af en GRIS og tager et foto fra en tysk landbrugs magasin, er jeg godt nok kold i r*ven over for :-) Ved godt at nogen er over forsigtig- men jeg er ikke :-) Det gælder nok også mange andre ting i hverdagen sådan er vi så forskelige...





Det er måske ikke jordens undergang, men helt ærligt, når du kan købe et billede for 6 kroner - hvorfor så stjæle?

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Heh, moral er godt og dobbeltmoral er og så videre.



 



Min pointe er, at det ikke nytter at lære en nybegynder at det er ok at stjæle på nettet, så længe det bare sker fra udenlandske hjemmesider. Specielt en som er usikker. I værste fald, så ender vedkommende med en retsag på halsen og det måske fordi du personligt er "kold i r*ven". Det finder jeg jo lidt uheldigt.



 



 



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias D.



Stjæle syndes jeg ikke det er, man kan med sund fornuft vel godt se hvad der rigtig at tag og ikke rigtig... Sådan sort / hvid stillet op syndes jeg ikke man bare kan sige. Folk går dælme rundt i for små sko hvis man gider at gå op i det. 



Side 1 ud af 3 (22 indlæg)