Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gode billige billeder til min hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg må tilslutte mig at det ikke er ok at bruge andres materiale uden tilladelse. Jeg deler, i de fleste tilfælde, meget gerne det meste af MIT materiale med andre. Men ønsker dog at blive betalt eller anerkendt for det. Man har jo lagt tid, kræfter eller økonomi i det.

 

/ Charly

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 23:21:44 Forfatter: Biz. Since 1992
Hej Mathias D.



Stjæle syndes jeg ikke det er, man kan med sund fornuft vel godt se hvad der rigtig at tag og ikke rigtig... Sådan sort / hvid stillet op syndes jeg ikke man bare kan sige. Folk går dælme rundt i for små sko hvis man gider at gå op i det.




Du fremstiller ikke den slags til dagligt, kan jeg forstå!
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jajaja :-) den er lige så god som de typer  som ALDRIGE køre lidt for stærkt,, og selv bliver snuppet.  hehe var der ikke en politimester som blev nakket for drunk kørsel + for meget fart fornyelige.  Det er det jeg sammen liner med, gør jer nu ikke beder end i er...  Hvor mange har lidt kopi programmer, eller musik, film hjemme ???  HUSK lige at betale dem som har brugt tid på det hehe også dig Charly :-)



 



næææ gør som i selv vil



Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var dog et usædvanligt dårligt eksempel, du lige hev op af hatten.

Pointen har ikke noget at gøre med ikke at blive snuppet. Det nytter jo bare ikke noget at du "underviser" i, at stjæle på nettet for derefter at glemme at fortælle hvad konsekvenserne reelt kan blive.

Dem, der kører for stærkt ved hvad de gør og det sker at de bliver snuppet og så må de tage konsekvensen. I dit tilfælde svarer det til at en kørelærer, der siger til sin uerfarne elev, at det egentlig er ok at køre for stærkt. Vi ved jo begge, hvor sandt det er, men eleven vil måske tage den mere erfarne kørelærers råd til sig og så er vi da ude på et skråplan.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo jeg køre da for stærk i ny og næ. Og jo jeg har da også lidt musik og film som der ikke er betalt for. MEN jeg kan godt love dig for at ALT hvad jeg bruger kommercielt med det formål at fremme min forretning og tjene penge, det bliver der betalt for. Kan da godt være at det også er en smugle dobbeltmoralsk :-)

 

/ Charly

Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Som erhvervsdrivende der har fotografering som mit levebrød synes jeg det er en meget dårlig idé (læs: ulovligt) at stjæle (ikke i citationstegn) udsnit af billeder man finder på nettet. Copyright gælder hele billedet.

 



Der findes flere muligheder for at finde arkiv/stock-fotos til få penge via nettet.



 



mvh/Søren

 

FOTOGRAF SØREN NELLEMANN :: FACEFOTO.DK
nørre allé 22, 1. :: 8000  århus c
kontor 8620 8261 :: mobil 2986 3058 :: privat 4841 0270
www.facefoto.dk :: www.sorennellemann.dk
 


FORKÆL DIG SELV MED VISUELT HÅNDVÆRK
portrætfotografering i hjemmet :: bryllupsfoto :: erhvervsfoto



 



 





facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
den som poul nævner er genial. Bilelderne koster gennemsnitligt 6 kroner og der er rigtig mange at vælge imellem. De har også undersiden sxh.nu hvor det er gratis.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)