Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af CD rom med software - kopier

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til et stykke software mange sandsynligvis vil købe. Jeg forestiller mig at det sælges gennem supermarkeder på en CD rom, men ved ikke hvem der kan producere dem. Jeg har programmører så det er bare et spørgsmål om kopiering. Jeg vil derfor høre om i har nogle links til producenter, både i danmark og udlandet, så jeg kan danne mig et indtryk af prislejet.

På forhånd tak...

Mr. A

 

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mr. A.

 

Har du overvejet andre medier? De fysiske medier er jo så småt på vej ud... Så måske download var en løsning?

Men hvis det er vigtigt, at du kan tilbyde kunden det på et fysisk medie kunne du jo overveje at smide det på en usb-stick. Så har du jo også en oplagt mulighed for at give kunden noget god added value :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

 

Du må komme med flere oplysninger, ellers bliver det en ren gætteleg for os, hvis du vil have lidt mere hjælp end.

 

Brænd dem selv og print dine egne cover ??

 

Hvilken type software snakker du om.

Spil
Database
Virusbeskyttende software

E-læring (edutainment)

Osv

 

Hvor mange køber, tror du på  100, 1000, 10.000, 1000.000

Mvh
Juul

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A,

For nogle år siden, havde jeg lave tilbud til et dansk virksomhed med at tryk CD fra Vietnam. Det koster nok omkring 2-3 kr. pr. cd med data /5000 stk.. Problem er bare at nå det kommer til Danmark blive der også pålagt noget told på.

Så nå du hente tilbud fra udland være opmærksom på at der er noget told som bliv lagt oveni afhængig af hvilken type media der taler om.

Sælge af software fra internet er faktisk meget nemt idag. Det kan du med mange opensource webshop. Det er en rigtigt gode ide at have en licens-lås på din software.

Hvis det gå godt så kan du også få lave programmet til iPhone/iPad og Andriod som man kan download og betaler direkte.

Held og lykke med ideen :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg uddyber lige, i første omgang søger jeg links, ikke konkrete tilbud.

I første omgang tænkte jeg CD rom med lås så den kun kan installeres på en maskine. USB stick lyder dog tiltalende hvis det kan fåes billigt incl. kopiering og lås, har du et link?

Det er vel ligegyldigt hvilken software der er tale om, men jeg kan da oplyse, at der er tale om en form for robot der dels indeholder noget gratis software og dels sender brugerens pc til bestemte sites og downloader deres gratis software således at brugeren får mere ud af sin multimedie pc. Kort og godt noget software der gør anden gratis software lettere tilgængeligt.

Jeg forestiller mig at jeg kan få lavet en lille test på 100 stk. til at vise rundt omkring, men håber at kunne sælge dem til supermarkedskæder i enheder af omkring 10000 stk.

Jeg udelukker ikke at det skal kunne downloades senere, men tror det er bedre egnet til butikssalg i første omgang. Der eksisterer nært beslægtede downloads på markedet, jeg vil dog fokusere på det danske marked, hvis jeg altså vælger at lave det (og så måske udvide senere).

Hvis der er en investor derude som tænker "det her vil jeg gerne være med til" så send mig en pm, da jeg helst vil slippe for den økonomiske risiko selv om det kan gøres relativt billigt.

Håber det gjorde det mere klart hvad jeg søger...

Mvh og med tak for den foreløbige info jeg har fået.

Ps. vil gerne have et link til det firma i vietnam hvis du har det...

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen koder du vel bare ind i din software - så det ser jeg ikke grund til at få indbygget i usb-stick'en.

Men derudover kender jeg ikke lige til nogle relevante links... Jeg kender en virksomhed der sælger usb-sticks som reklamegaver.... De har nogle superfede løsninger, med forskellige udformninger af stick'en og mulighed for personlig tryk/lasergravering på dem - plus de kan lægge software på dem for dig også.

Men det kan uden tvivl gøres billigere..... Så prøv at find nogle importørere af hardware, og snak med dem.... Du får nok ikke noget ud af at gå direkte til producenten, når du skal bruge så få. Men der er sikkert en importør, der godt kan se fornuften i at sælge dig 100 usb-sticks til en god pris.... Så kan du jo evt. selv smide programmet over på - det kan du jo klare på en weekend.... Hvis du så finder et billigt trykkeri, der kan lave 100 æsker til dem (selvom 100 nok er for småt et antal til at starte en trykning op)...ja så er du jo på markedet hvis du sætter endnu en weekend af til at pakke dem i æskerne :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A,

Firmaet som i sin tid lavet tilbud for mig er Vitamin 4B, deres hjemmeside er: http://vitamin4b.com.

Det gør jo ikke noget at skriv til dem og høre ad, om det kan lave noget til dig for et rimeligt pris.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

http://www.scanimex.dk/ kan lave cd kopier. Snak med leo han er rigtig flink og god til at hjælpe med at finde den rigtige løsning. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Du er meget velkommen til at kontakte mig til en uforpligtende snak om, mulighederne og selvfølgelig priserne ved en CD produktion, der kunne passe til dine behov.

Send en PM herinde eller ring på 70 30 41 00, så vil jeg gerne hjælpe dig med at finde en god løsning :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)