Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP telefoni

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har forsøgt, at finde tidligere tråde vedr. IP telefoni, men må indrømme, at jeg mistede tålmodigheden ved alle Google''s søgeresultater.  No offence Martin, men synes umiddelbart, at den tidligere søgefunktion var mere overskuelig og effektiv - meeen... sikkert ikke ligeså "indbringende"
 
Det jeg søger er, generel erfaring og råd vedr. brug og valg af IP telefoni. Idag, er min eneste erfaring Skype, hvilket fungerer upåklageligt ved kontakt til familie, venner og bekendte. Det er dog ikke en løsning jeg vil være bekendt at benytte overfor mine kunder, samarbejdspartnere, etc., da jeg synes, at kvaliteten er meget svingende.
 
Vi er 2 mand, som pr. 1.11 går i krig med et nyt projekt og flytter ind i nye lokaler i Kbh K. Idag er der en 2MB/128kb ADSL forbindelse, hvilken jeg betvivler kan levere en god kvalitet ved brug af IP telefoni.
 
Mine spørgsmål er:
  • Hvad er dine/jeres erfaringer?
  • Hvad er anbefalet og minimum internetforbindelse, op- vs. ned-hastighed?
  • Hvilke udbydere kan du/I anbefale? (jeg har hørt godt om Telefin?!)
  • Hvad skal man benytte af udstyr, speciel telefon, adapter, etc.?
På forhånd tak for feedback.
 
 
De bedste hilsner og ønsket om en fortsat god weekend,
Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Google søgningen er som beskrevet et eksperiment ud i bedre søgning og Adsense indtægt, det har jeg ikke lavt skjul på. Men jeg forstår ikke at du syntes den er uoverskuelig.
Jeg søgte på "Ip telefoni" og fik 16 fine resultater, det er da udmærket??
Den gamle søgning var meget lidt fejltolerent og tog ikke hensyn til stavefejl og dem er der godt nok mange af på debatten. Så jeg syntes indtil videre at Google gør det meget godt.
Men mht, til indtægter, så er de ikke til at få øje på. Det er meget, meget tæt på nul.

Dbh Martin

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Jeg har Ip-telefoni igennem Musimi.dk, og det virker udmærket på min 512/256 linje, men desværre er kvaliteten alt for ofte meget dårlig for modtagere - altså det jeg "uploader". Hvis det skal være proffesionelt, så skal i måske overveje at få det gode gamle fastnet, hvor jeres kunder mv. kan ringe på, og supplerer det med IP-telefoni, hvis I har meget udlandstelefoni.
Ellers har jeg hørt meget positivt om www.telsome.dk, og de er også billige...  
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger Skype og GoIP - det sidste er noget lort, og Skype har sine naturlige begrænsninger. Derudover bruger jeg iConnectHere fra min notebook og det fungerer faktisk fint, men de har bare ikke danske indkaldsnumre. Jeg bruger meget den sidste på mine mange resjer, da den stort set altid slipper igennem diverse hotellers firewalls mv.
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Martin, kan være, at jeg var for hurtig med kritikken. Det er nok mere en vane- og tilvænningssag. Hold os endelig opdateret vedr. Google indtjeningsmuligheder, AdSense, søgefunktion, etc., det er super spændende at høre om mulighederne.
 
Mvh
Claus
 
 

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne være at du skulle prøve noget IP-telefoni fra de større udbydere....
 
Jeg regner med at vi skal prøve CyberCity IP Telefoni, når vores hus står færdig til december....
 
Prisen er selvfølgelig en mellemting mellem de "små" voip-udbyder og fastnettet....

Alt om både i Danmark

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

iConnectHere er en særdeles stor udbyder, men deres priser er en brækdel af hvad andre kan tilbyde - selv Skype. Cybercity gider jeg simpelt hen ikke handle med, da de med al tydelighed har vist overfor mig at de mere intereserede i at bruge penge på TV reklamer frem for ordentlige produkter og en anstændig servive. Som professionel bruger kan jeg i hvert fald ikke bruge dem til noget.

Iøvrigt synes jeg, at jeg gennem tiden har betalt rigeligt i overtakserede samtaler - jeg gider ikke fortsætte i samme stil med min IP telefoni.
 
Jeg snakker ca. 2-5 timer i telefon om ugen med USA så selv en mindre forskel i minutprisen gør et stort udslag. Med iConnectHere betaler jeg ca. 1,1 cent/min
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/16/2005 2:50:09 AM Forfatter: Claus J. Jensen

Hej,

Martin, kan være, at jeg var for hurtig med kritikken. Det er nok mere en vane- og tilvænningssag. Hold os endelig opdateret vedr. Google indtjeningsmuligheder, AdSense, søgefunktion, etc., det er super spændende at høre om mulighederne.
Mvh
Claus



Helt ok, ingen panik

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
  Min fætter Peter sidder som medstifter af virksomheden IPvision (www.ipvision.dk) hvor de er udbyder af hosted IP-telefoni. Dvs. at man som virksomhed ikke skal ud og lave de dyre investeringer i hardware. Man kan i stedet købe en pakkeløsning hos dem - lidt i stil med når man lejer plads på en webserver hos et webhotel.
 
Prøv eventuelt at give ham et ring og hør hvad de har af forslag i forhold til de linier m.m. I har idag.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk

 

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fået anbefalet telefin. Det har egentlig virket helt fint. Jeg har i hvertfald barberet min tlf regning hos tdc ned fra 5000,- til 500,-. Det eneste jeg skulle købe var en adapter til 649,- som man tilslutter til sin alm. telefon. Det skulle køre på 128kb. Men det har sket at jeg har haft dårlig lyd i telefone, men har fået fortalt at det er fordi jeg skal have en adaptor med quality-of-service. Det skyldes måske at jeg har 3 pc''er + 1 telefon tilsluttet til den samme internetforbindelse.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)