Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Ønskes vedr. portfolio website!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Det er ved at være længe siden jeg har været en tur forbi, men jeg er her så igen, denne gang med andet end sædvanlige regnskabsspørgsmål.

Jeg er ved at lave min portfolio website some er mit 1. semester eksamensproject, men jeg regner med at bruge den som en del af min "business".

I forbindelse med studiet blev jeg stillet overfor spørgsmål jeg alrig før har overvejet, som jeg mangler feedback på.

Så altså... Jeg ved at virksomhedsprofil er meget vigtig. og det er der jeg har lidt af et problem.

Ville I hyre en grafisk designer til jeres virksomhed der i sin portfolio og fritid primært beskæftigede sig med "activism" i retningen af bl.a. anti-krig og anti-dyremishandling? -Både i form af grafisk design men også artikler og evt. video klip?-Dvs en meget mørk aspekt af diverse områder, som websitet også gerne skal ende med at reflektere.

Hvad hvis dette website var inddelt i 2 sektioner, en "mørk" og en "lys"? Jeg hælder også til det mere positive specielt i form af både traditionel og digital kunst. Selvudvikling er en anden aspekt af det "lyse" som gerne skulle med... Altså, det vil sige at jeg faktisk stræber efter modsætninger.

Nu ved jeg godt at jeg sikkert jager et par nicher, men for min egen overlevelses skyld... Ville I kigge på mit potentiale, eller blive skræmt væk? 

Måske er det lidt svært at sige når jeg ikke klasker noget visuelt op, men det er helt klart på vej!

Men hvis I kan sige hvad I lægger vægt på i en portfolio eller på et website der skal hyres til at lave arbejde for jer, fx. et logo, så skriv det endeligt!

Hvis I allerede beskæftiger jer med diverse små-provokerende ting som gerne skal få en vis reaktion fra folk, så endnu bedre :-) 

Hyg!

~*Louise

 

creatastica

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)