Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kunderne hvis man tager penge ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du er jo nød til tag penge på et eller andet tidspunkt. Det koster jo penge at drive en hjemmeside..:)

Du skal tag penge for nye services..:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ballonbutikken.dk :

Hej Mikkel.

Jeg syntes at hvis først man har givet ens kunder noget gratis, så skal man ikke begynde at tage penge for det lidt sener, så må man heller starte med at tage et lille beløb og så sætte det op, så folk ved at det er en service de skal betale for, du vil jo blive kendt for at lige netop den service er gratis hos dig.

Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu ikke det er så negativt du har gjort det gratis indtil nu. Du har overbevist en stor kundegruppe at du kan dit kram. Derfor vil nogle af dem vende tilbage når de har brug for din hjælp igen fordi de ved DU er personen der kan det.

Det er selvfølgelig rigtigt at der vil falde en stor procentdel af dine kunder men sådan er det med alt som var gratis førhen.

Med den rigtige tilgang kan du sikkert fastholde 10-20 % af dine kunder til at blive hvor de skal betale(de ved jo godt at det ikke er gratis hvis det du laver er ordenligt). Du skal jo bare sørge for at give det ekstra når de skal betale for det. Du skal overbevise dem om at de bliver nødt til at betale for din service hvis de virkelig vil have noget som RYKKER for fremtiden :)

Keep up the good work! :)

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vejrup
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig god ide. Læs evt. Chris Anderson bog Free http://www.thelongtail.com/ - han kan dokumentere at det kan betale sig at give det væk, man gerne vil have penge for.

Jeg driver selv selv et gratis netværk www.greenferdinan.com for indkøbere og sælgere i deres eget lukket netværk (alla facebook - bare for virksomheder - og istedet for dine venner er det dine samarbejdespartnere - og omdrejningspunktet er udbud og efterspørgsel af varer)

Det er gratis at bruge hele netværket, men man kan tilkøbe forskellige ydelser der gør det nemmere for både en selv og de kunder/leverandører man har i sit netværk hvis man tilkøber. Og på den måde tilbyder jeg egentligt hele produktet gratis - og det kan jeg anbefale.

 

Venligst

Peter Rekvad

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)