Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkel men prof. hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har brug for en enkel hjemmeside til min netop opstartede virksomhed, det er vigtigt for mig at siden ser flot og indbydende ud. Som udgangspunkt betyder det ikke noget for mig, om det er en skabelon eller ej, men det kan være der er en venlig sjæl, der kan uddybe for mig hvorfor dette kan have betydning;-).

Jeg har en god idé om, hvordan sitet skal se ud, og kan godt lave en grov skitse der formentlig kan arbejdes ud fra. Jeg har det meste content klar, men har ingen idé om, opsætning eller hvilket system der skal bruges.

Krav til siden:

- Ganske kort skal det være muligt at vise videoklip, da en del af vores produkt omhandler netop video.

- Der skal være et CMS system der er let at gå til

- Der skal gerne være en blog

- Mulighed for tilmelde af nyhedsbrev

- Jeg har logo, og der er valgt farver etc.

- Den skal kunne SEO optimeres.

- Der er IKKE nogen shop forbundet med siden.

Send mig gerne en et uforpligtende prisoverslag, samt leveringsdeadline, så vil jeg kontakte dem som jeg syntes ser interessante ud. Hvis i ikke vil ud med priser etc. i det åbne så send mig en PM.

Har du spørgsmål så skriv endelig til mig - så vil jeg forsøge og besvare hurtigst muligt.

Bedste hilsner - Christoffer Hald

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Jeg skulle til at sende dig et tilbud i en PM, da jeg opdagede at du ikke har slået PM til. Det tror jeg du kan gøre under 'Ret Profil' i toppen.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Det lyder til at du har en ret god idé om hvad du gerne vil have, og i den forbindelse vil jeg gerne gøre opmærksom på, at vi tilbyder professionelt hjemmesidedesign med cms , hvor der bliver lagt stor vægt på at det hele leveres som én færdig løsning, hvor der er sammenhæng mellem cms, design og det løbende behov for udvidelser og opdateringer.

Vores nyeste versioner af easyweb CMS, tilbyder alt hvad du har brug for af tekniske forudsætninger rent SEO-mæssigt.
Vi har været i gang i lidt over 6 år, og har derfor en hel del erfaring med denne type løsninger, så du er sikret en samarbejdspartner / leverandør i os, som har prøvet det meste og ved hvad der virker. Du kan evt. klikke på følgende link og se lidt nærmere på nogen af vores webdesign referencer .

Der er også mulighed for at du kan prøve en gratis cms demo så du ser kamelen inden du køber den :)

Mvh.
Lars Meyer

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Spændende opgave, som vi sagtens kan løse efter dine behov.

Jeg har sendt dig en PB.

Ser frem til at høre fra dig!

 

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert

Så skulle den være klaret, tak for hjælpenBig Smile

Mvh Christoffer

 

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Lars

Tak for din beskæftigelse i at jeg godt ved hvad jeg har brug for, men hvor er dit tilbud og deadline for levering.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg har en klar forventning om, at hvis i mangler informationer for at kunne give mig et tilbud, så skriv til mig, så vil jeg forsøge og forklare. Jeg har ingen interesse i at høre om alle fortræffeligheder etc. jeg vil gerne have konkrete tilbud dvs. Referencer/Pris/Deadline alt andet er uinteressant og spilder min tid, så være konkret hvis i henvender jer;-)

På forhånd tak

Mvh Christoffer

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Jeg får strikket noget sammen til dig, jeg kunne dog ikke sende PB til dig på det tidspunkt jeg skrev i tråden, men hvis du har fikset det nu, så kan jeg sende dig noget :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Vi er et mindre bureau og er meget interesserede i at lave dig et grafisk oplæg på design til en løsning - uden beregning og hvis du finder det interessant kan vi ligeledes også levere det implementeret i CMS system der opfylder dine kriterier. Jeg har blot brug for at vide hvilken type virksomhed der er tale om.

Designoplægget vil selvfølgelig indeholde pris, deadline og referencer, som du forespørger på.

Venlig hilsen

Mia Erlund | Favola

 

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Har sendt en PM...

God Weekend:-)

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)