Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrustPilot - er et samarbejde godt eller skidt.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at indgå i et samarbejde med Trustpilot på min shop.

Men jeg ved ikke om det pengene værd eller det er bedre at blive E-handel godkendt.

Jeg kunne godt bruge nogle gode råd eller høre om andres erfaringer.

 

På forhånd tak

 

Rikke

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Der har været flere tråde om Trustpilot herinde, og der er meget delte meninger om emnet.

Jeg er af den opfattelse, at den ikke har den fjerneste betydning for en virksomhed, idet den er relativ beskeden i sit omfang, hvorfor det også er nemt at manipulere med ratings mv.

E-handel eller anden godkendelse forstår kunderne umiddelbart bedre, så det må blive et ja fra mig.

Hilsen

Tonny

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt værktøj til at indsamle anmeldelser med, specielt hvis du behandler dine kunder godt Smile

 

 

// Jesper Skov

 

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar!!

 

Men tror I at net-handel kunder tænker så meget over hvad andre synes om en web-side..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke Bækgaard:

Tak for hurtig svar!!

Men tror I at net-handel kunder tænker så meget over hvad andre synes om en web-side..

Det gør de helt sikkert, og mange statistikker underbygger dette. Anmeldelser og vurderinger fra andre kunder virker, både når det handler om produkter og jeres side generelt.

 

 

// Jesper Skov

 

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lidt emsige sælger fra trustpilot mener jo at et samarbejde med dem kan øge min konvertering og gi MANGE flere besøgende - hvad mener du? Kender du noget til det?

Jeg kan jo godt bruge flere besøg ;-D 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det giver lidt i sidste ende, men hvor meget ved jeg ikke.

Jeg blev kontaktet af dem for et stykke tid siden, hvor de mente de ville give mig en super pris som lød på 699,- pr. mdr. Det forstod jeg ikke når der står 299,- på deres webside. Så forklare sælger mig at det var fordi de ville tilbyde mig en større pakke med flere funktioner.

Han vrøvlede rundt i det, og fortalte om samme funktioner som er i pakke til 299,-  pr. mdr.
Jeg forklare at jeg ikke vil give 699,- pr. mdr. for noget som i tager 299,- pr. mdr for.

Nå så skulle han lige kontakte hans chef og høre om det var i orden at han solgte det til mig for 299 pr. mdr.

Det kunne han så godt, det eneste krav var at jeg godkendte tilbudet indenfor 15 minutter. For han mente at sådan et godt tilbud, måtte ikke være ude så længe. Tak skal du have. !

Det endte med jeg sagde ja tak Confused

Alt var altså bare en sludder for en sladder.

Jeg vil ikke anbefale nogle at indgå en såkaldt partneraftale med Trustpilot.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du kan få profiler til at udfylde dem helt ,derved virker gode stemmer  mere troværdig

prøv aktivt at påvirke dine kunder  til at give stemmer

Dårlig anmeldelser behandler du hurtigt , derved får du gode anmeldelser igen ,derved kan kunder se du gør noget aktivt og du får noget godt udad det .

SEO søgemaskinerne er det en rigtige dårlig ide med truspilot.dk , vis du tænker på dette også

Du giver en masse kommentar liv debat på siden som søgemaskinerne elsker ., til en anden siden

vis tænker på google ville det bedste at være oprette et forum på din egen siden og fordel ved forum på din egen siden udover SEO fordele du kan styre de gode og dårlige kommentar og hurtigere behandle dem

Du kan hurtigere give direkte feedback i forummet som derved vil give endnu mere live til siden .

Med det er dit valg og ved hver løsning er der både lidt plusser og minusser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke Bækgaard:

Den lidt emsige sælger fra trustpilot mener jo at et samarbejde med dem kan øge min konvertering og gi MANGE flere besøgende - hvad mener du? Kender du noget til det?

Jeg kan jo godt bruge flere besøg ;-D 

Det kan det sikkert også men hvor meget sagde de til dig?

Han garanteret at jeg ville få en vækst på min. 2% ved en partneraftale. 

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)