Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OsCommerce - er det søgemaskine venligt?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stieper,

 

ad 1) Ja og nej! Meta tag modulet til osc er hurtig installeret. Det genererer automatiske tags baseret på dit indhold på siden. Herudover skal du lave dine links om - det mest anvendte og gennemførte modul hedder "ultimate seo ..", og er temmelig omfattende at installere. Du skal nok også have et sitemap - nemt at installere. Når dette er gjort er du generelt godt oppe at køre, såfremt du er omhyggelig med dit indhold og den generelle linkning. Yderligere tilretning er helt efter dit temperament.

 

ad 2) Relevant indhold vil altid være en fordel på din side - også i forhold til SEO. Installer evt. et osc cms / artikel modul, så er du også kørende på det område (dog lidt omfattende at installere).  Yderligere integration med andet cms modul (Typo3, Joomla ...) vil jeg kun gøre, såfremt indholdsdelen er det primære.

 

Nils T.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nils T,

Tak for dit svar - det var lige hvad jeg havde brug for at vide for at komme igang!

Så vil jeg gå igang med at få det sat op, samt at få fritlagt billeder og få lagt en masse varer ind.. og så må vi se om ikke søgemaskinerne kan finde igennem siden ;-)



Side 3 ud af 3 (22 indlæg)