Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores nye webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey champs..

 

Jeg er blevet "involveret" i en virksomhed, der sælger eksklusivt italiensk herretøj.

De har eksisteret i 2 år. Vi har netop lanceret en webshop: www.italianhouse.dk

 

Kan jeg få noget ris/ros til siden - så mange tak! :)

 

Mvh

Simon

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

 

Jeg synes der er mange ting, som I gør relativt godt med shoppen, jeres oversigts billeder er rigtigt gode. Det gælder faktisk for stortset alle jeres små udgaver af jeres billeder, man bliver dog lidt skuffet når man klikker på billedet og får den store udgave, skal man kunne se detaljerne. Specielt når det er så lækre som dem i butikken.

 

Personligt er shoppen lige i øjet, for mig men jeg synes ikke historien holder hvis jeg skal lækkert kvalitets tøj, vil jeg gøre det i en lækker butik. Jeres shop er ikke specielt lækker, det er temmeligt nemt at se at det er en standard shop med et topbanner der er klasket relativt hurtigt sammen. Derfor hyr en proff. evt. en Amino.

 

Det skal nu ikke siges sådan, at det ikke sagtens kan gå med en shop der ikke er gjort særligt meget ud af. Men så synes jeg i skal overveje varer udbudet, så i vælger nogle varer der er lidt mindre kvalitet og lidt mere mærke, f.eks. Hugo Boss, hvis i kan skyde sådant et sæt for et par tusser, så skulle der nok være mange der hoppede på den.

 

Skulle I nogensinde finde på at fører svenske skjorter (lidt udenfor jeres navn), specielt Eton og Stenstrøm, må du endelig sende mig en PM.

 

 

PS: Hvis du skulle føle trang til at præmerier mit feedback, må meget gerne sende en Zegna min vej :-)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

 

Jeg synes at shoppen skiller sig positivt ud fra mange andre rent designmæssigt. Den er mere appellerende visuelt end hvad jeg ellers har set i dette forum. Tillykke med det. Hvem bruger I som shop leverandør?? 

Har I stadig en fysisk udgave af shoppen i KBH?? I så fald ville jeg reklamere kraftigt med dette. Måske er der ikke behov for at prøve tøjet fysisk men det skaber tryghed at muligheden er til stede.

 

Jeg lærte Italien House at kende ved søgning på nettet på jakkesæt. Der lå sitet godt placeret. Er det stadig tilfældet? Det tror jeg i hvert fald er vigtigt!!

 

 

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
halløjsa! lækkerside! tilmelder mig nyhedsbrev det er lige noget for min mand.
kunne ikke lige finde noget om nyhedsbreve så jeg tilmeldte mig bare på
info@   håber det er ok :)

 

lige en ting: i bør sørge for at bilelderne er store når man klikker på dem ellers er det jo lige meget :) Jeg syntes da det er en temmelig lige til butik at gå til og det virker umiddelbart som noget vi herhjemme vil se mere på



Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-11-2006 21:00:21 Forfatter: Bente Jakobsen
halløjsa! lækkerside! tilmelder mig nyhedsbrev det er lige noget for min mand.
kunne ikke lige finde noget om nyhedsbreve så jeg tilmeldte mig bare på
info@  håber det er ok :)


lige en ting: i bør sørge for at bilelderne er store når man klikker på dem ellers er det jo lige meget :) Jeg syntes da det er en temmelig lige til butik at gå til og det virker umiddelbart som noget vi herhjemme vil se mere på



 

Hej.. vil lige takke jer alle for kommenterer. Men bliv endelig ved!! :)

 

Mht billeder, så vil jeg arbejde på, at vi får alle billeder i optimal størrelse. Mht nyhedsbrev. Beklager, at det ikke er kommet op at køre endnu efter, at vi har fået helt ny side. Dette er oppe senest mandag - men dem der ønsker det (og som sender mail til info@) sætter vi naturligvis på listen :)

 

Endnu en gang tak. Og bliv endelig ved med at give Jeres besyv med. :)

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

 

Pæn side som hører til i den pænere ende af skalaen, men jeg må indrømme, at selv om jeg synes rigtig godt om nogle af de tøjmærker I sælger, så vil jeg ikke købe på det nuværende site!

 

Hvis jeg skal betale flere tusinde kroner for et jakkesæt, så vil jeg som udgangspunkt foretrække at købe det i en fysisk butik, hvor jeg kan prøve det før køb. Det der muligvis kunne få mig til alligevel at købe den slags tøj på nettet, ville være muligheden for at spare nogle hundrede kroner! Jeg er lidt forvirret, for jeg synes ikke I reklamerer med en fysisk butik, men på den anden side, så står der et sted (kan ikke lige huske hvor), at folk kan komme ned til jer og prøve tøjet eller de kan gå til en skrædder for at tjekke størrelsen??? Har I en butik og i så fald hvor? ...og hvorfor skulle jeg så ikke bare købe i butikken i stedet for at gå hjem og bestille på nettet? Har I ikke en fysisk butik, så mener jeg, at I er nød til at være lidt billigere end de fysiske butikker. Hvis I er billigere, så burde I måske gøre opmærksom på hvad vejl. udsalgspris er på jeres varer.

 

Billeder!!! Ikke kun i stor størrelse, men ærlig talt så vil jeg da ikke give tusinder af kroner for en frakke eller et jakkesæt, hvor jeg ikke har set hele sættet. Det eneste jeg kan finde er billeder der viser farve og den øverste del af jakken.

 

Og lige en sidste ting, så står der at i yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Er der ikke 6 måneders garanti og derefter 18 måneders reklamationsret?

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-11-2006 00:23:20 Forfatter: EOD

Hej Simon,






Pæn side som hører til i den pænere ende af skalaen, men jeg må indrømme, at selv om jeg synes rigtig godt om nogle af de tøjmærker I sælger, så vil jeg ikke købe på det nuværende site!






Hvis jeg skal betale flere tusinde kroner for et jakkesæt, så vil jeg som udgangspunkt foretrække at købe det i en fysisk butik, hvor jeg kan prøve det før køb. Det der muligvis kunne få mig til alligevel at købe den slags tøj på nettet, ville være muligheden for at spare nogle hundrede kroner! Jeg er lidt forvirret, for jeg synes ikke I reklamerer med en fysisk butik, men på den anden side, så står der et sted (kan ikke lige huske hvor), at folk kan komme ned til jer og prøve tøjet eller de kan gå til en skrædder for at tjekke størrelsen??? Har I en butik og i så fald hvor? ...og hvorfor skulle jeg så ikke bare købe i butikken i stedet for at gå hjem og bestille på nettet? Har I ikke en fysisk butik, så mener jeg, at I er nød til at være lidt billigere end de fysiske butikker. Hvis I er billigere, så burde I måske gøre opmærksom på hvad vejl. udsalgspris er på jeres varer.






Billeder!!! Ikke kun i stor størrelse, men ærlig talt så vil jeg da ikke give tusinder af kroner for en frakke eller et jakkesæt, hvor jeg ikke har set hele sættet. Det eneste jeg kan finde er billeder der viser farve og den øverste del af jakken.






Og lige en sidste ting, så står der at i yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Er der ikke 6 måneders garanti og derefter 18 måneders reklamationsret?







 



Tak for kritikken. Nogle ting tager jeg til mig, andre til en vis grad  - da der fx på forsiden står, at vi har butik/showroom.



Hvis du kendte til de pågældende mærker., så vil du vide at det ikke "kun" er et par hundreder du sparer i forhold til andre gængse steder i DK. Men derimod omkring 50% og nogle gange endnu mere. DERFOR er det som sådan attraktivt nok for folk der ikke bor i nærheden af kbh, at købe via nettet hos os. - eller folk fra udlandet, som vi også sælger til. (pga. prisen)

Jeg kan oplyse, at vi oplyser følgende omkring jakkesæt:

 

"Hvis du ikke kender din nøjagtige størrelse på jakkesæt, anbefaler vi dig, at du prøver dit jakkesæt hos os INDEN du køber. På den måde vil vi kunne yde dig den bedste hjælp til, at vælge det rette sæt.

Alternativt kan du få en skrædder til, at tage dine mål - så kan vi finde din nøjagtige størrelse. "

 





MEN, hvis du er i besiddelse af informationer omkring, hvor man kan købe de samme produkter til næsten samme priser, så må du meget gerne oplyse mig om det ;)  (jeg tror næppe at det findes)
Så shoppens primære kundegruppe er naturligvis folk, som kender til disse produkter i forvejen - eller som går i tøj i denne prisklasse.



Produktbilleder arbejder vi på. De steder, hvor de ikke er i tilstrækkelig str el lign, her kommer bedre billeder!



Det hedder i "alm" tale 2 års reklamationsret. I denne reklamationsret (som nu en gang gælder for alle i DK uanset hvor du køber produkter) ligger bevisbyrden de første 6 mdr på forhandleren, og de sidste 18 mdr på forbrugeren.


Mvh Simon



 



 



Side 1 ud af 1 (7 indlæg)