Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springboard - har I prøvet det?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vores virksomhed er blevet tilbudt deltagelse i et springboard forløb omkring et strategisk tiltag. Kan feks. være indtog på nye markeder, nye produkter, finanseringsrådgivning m.m.

Jeg har dog hørt så meget forskelligt om udbyttet at disse SB. Der ligger et stort forarbejde med udarbejdelse af strategiplan, præsentationer m.m. for mig - da jeg naturligvis gerne vil bruge min ressourcer optimalt  - er jeg i tvivl.

Jeg har nemlig f¨ået oplyst at SB hovedsagelig består af et board af mænd, der er der for deres eget netværks skyld. De har travlt med at promovere sig selv og egne evner fremfor at bidrage med noget konstruktivt til strategi planen. Og at virksomhedens repræsentant ofte er blevet nedgjort lige fra at være dårlig til at præsentere, til at indholdet af præsentationen er af sådan en karakter, at SB ikke ønsker at kommentere planen.

Har nogen af jer erfaringer med deltage i et SB både foran og bag "skrivebordet" ? Og gør det nogen forskel hvor i landet SB afholdes? Og hvad har jeres udbytte været?

HÅber at I vil dele jeres erfaringer med mig.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)