Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smadret skærm på Iphone - hjælp!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg har lige været så smart at smadre skærmen på min iphone, og har læst man kan købe reservedele på Ebay, og selv reparere det. 

Er der nogen herinde som har erfaring med den slags, eller ved om det en dum ide? 

Har hørt at hvis jeg skal have det repareret vil det koste 3-3500 :s 

 

På forhånd tak - Martin. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Er det glasset som er smadret eller er det LCD panelet? Vi sælger reservedele til iPhone samt værktøjssæt til iPhone, som man kan bruge til at åbne og reparere telefonen. 

Med reservedele og værktøjsættet, så kan du let skifte reservedelene selv. Du kan finde videoer på f.eks. youtube, hvor de viser hvordan man skiller mobilen ad.

 

Med venlig hilsen

Joseph - iToys.dk

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Jeg har lige været så smart at smadre skærmen på min iphone

Hej Martin..

Du skal bare være opmærksom at skærmen på 3g og 3gs ikke er det samme.. så hvis du skal skifte på 3gs så undersøg lige 100 % at der er den rigtige du bestiller ;)

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt. Pt. har vi kun 3G skærm og glas på lageret. 3GS reservedele skulle gerne komme hjem i næste uge. Du er velkommen til at sende en e-mail til vores support: support@itoys.dk, så sender vi dig en e-mail, når det kommer på lageret.

Hvis det har interesse, så kan vi også sende dig vejledning til, hvordan du skifter skærm på telefonen.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

iToys.dk:

Hej Martin

Er det glasset som er smadret eller er det LCD panelet? Vi sælger reservedele til iPhone samt værktøjssæt til iPhone, som man kan bruge til at åbne og reparere telefonen. 

Med reservedele og værktøjsættet, så kan du let skifte reservedelene selv. Du kan finde videoer på f.eks. youtube, hvor de viser hvordan man skiller mobilen ad.

 

Med venlig hilsen

Joseph - iToys.dk

 

Jeg har også været ude for at smadre den indvendige skærm på min iphone.

Jeg har lige afgivet en bestilling hos jer, på en lcd skærm og værktøjssættet, du må meget gerne sende mig en mail med videoer til hvordan man gør.

Mvh. Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen ;) 

Jeg er ret sikker på der er tale om 3gs, da den har indbygget kompas. 

derudover er det 32gb. 

Hvor efterlader det mig ? :) 

 

Tilføjelse, det er kun glasset der er smadret såvidt jeg lige kan vurderer, for skærmen ser helt normal ud, med undtagelse af det ydre glas som er voldsomt sprækket. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
derudover er det 32gb. 

Hvis det er 32 gb så er det 100 % 3gs..

Så tror jeg lige du skal snakke med itoys ang. din bestilling for du har bestilt display til 3g og ikke 3gs..

Det kan du ikke bruge til den iphone du har..

 

Vh

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emrah, 

Det er Simon og ikke mig der har bestilt noget (: 

Men tak for confirmation på det er gs . 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Hej Emrah, 

Det er Simon og ikke mig der har bestilt noget (: 

Men tak for confirmation på det er gs .

:(:) det havde jeg lige overset.. :)

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vi har modtaget din ordre, og mailen er sendt til dig.

Med venlig hilsen

Joseph - iToys.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)