Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon valg - HTC eller Blackberry

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en Blackberry 9700 Bold

+ Batteritid

+ Mail.. Super god.  Eneste kritik jeg har på maildelen er at hvis jeg åbner mailen på min pc så står den stadig som ulæst på min telefon.. Er ved at få spat ;)

+ God kalender

+ Komprimeret data

+ Mister du din telefon så er du kørende på en ny BB så snart du smider dit simkort i. ALT er som på den du mistede.

- Ringe webbrowser

- Ikke super godt kamera men fint fint i en firmafon.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

TPedersen:

Jimmy & Kim,


Hvordan er Desiren i forhold/samarbejde med Outlook ? Kalender, email osv.

Kender I noget til Magic, HD2 og Touch Pro ?

Husk at skelne skarpt mellem de telefoner der kører på windows mobile og android (og andet). Her snakker jeg HTC da jeg ikke har erfaringer med de andre fabrikanter.

HD2 og Touch Pro styres begge af windows mobile hvor magic styres af android. jeg ville til hver en tid vælge android, da windows mobile er forældet og ikke har noget der ligner android market (app store hvis du snakker apple-sprog). Der skulle snart udkomme et nyt windows mobile, nemlig windows mobile 7, som skulle indeholde VÆSENTLIGE forbedringer i forhold til forgængeren.

Stylus bruges ikke mere til htc's telefoner, da de alle har fået capacitive touchscreens, hvilket vil sige at du SKAL bruge din finger for at navigere rundt og ikke kan bruge en stylus. Husk også at tjekke op på hvilken type touchscreen telefonen har før du køber. Køb den der passer bedst til dine behov.

Håber det var stof til eftertanke og at du kan bruge det i dine overvejelser :-)

God aften !

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du selv HTC Magic, som efterhånden er en gammel mobiltelefon fra HTC. 

Jeg gætter på, at du nævner Magic pga. prisen. Hvis dette er tilfældet, og under alle omstændigheder, bør du tage et kig på den nye HTC Wildfire, som er en lillebror til HTC Desire. Den er billigere end Desire, men byder på mange af de gode ting fra den. Selvføgellig er den ikke helt lige så god, men den er også næsten halv pris. 

Den skulle gerne komme ud i løbet af næste uge.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)