Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af hakkede tomater på dåse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på at starte en en produktion af hakkede tomater på dåse i udlandet. Nogen der ved hvordan man kan komme igang? Altså hvordan kan man komme i kontakt med nogen der ved hvordan de skal produceres? Nærmere om hvilke midler der skal bruges osv.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart vil jeg tro at der skal bruges en god mængde tomater og så en forholdsvis stor blender!!!!

Nej, spøg til side.

Jeg syntes at det lyder til at være et lidt mærkeligt projekt at kaste sig over hvis man overhovedet ikke aner noget om branchen.

Hvordan er du kommet på ideen?

Mvh

Lars H.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

rakm:

Jeg har tænkt på at starte en en produktion af hakkede tomater på dåse i udlandet. Nogen der ved hvordan man kan komme igang? Altså hvordan kan man komme i kontakt med nogen der ved hvordan de skal produceres? Nærmere om hvilke midler der skal bruges osv.

Jeg har en meget bedre idé.

Du ved jo godt at flæskesvær er ret berømte især i Danmark, jeg elsker flæskesvær som ind i pokker. Flæskesvær er jo basalt set bare grisehud der er blevet stegt eller fritueret eller what ever.

Hvem elsker ikke skindet ( huden ) på  en lørdags-kylling godt besat med salt og peber - det er simpelthen verdensklasse.

Jeg vil blive en meget stor fan af sådan et produkt - jeg tror faktisk næsten at det kan gå hen og erstatte popcorn som yndlings guffe-nuffe foran tv-skræmen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et volumen marked du kigger på, hvor der handles på mindst mulig pris. Det kræver stor og rationel produktion at kunne tjene penge i det marked.

Hvis du har +50 mill. og er i nær familie med større tomat producenter i middelhavsområdet, så er det bare at gå i gang (ironi).

Tror du skal finde en anden ide at arbejde med.

De bedste hilsener

Italien Finn

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Du ved jo godt at flæskesvær er ret berømte især i Danmark, jeg elsker flæskesvær som ind i pokker. Flæskesvær er jo basalt set bare grisehud der er blevet stegt eller fritueret eller what ever.

Hvem elsker ikke skindet ( huden ) på  en lørdags-kylling godt besat med salt og peber - det er simpelthen verdensklasse.

Jeg vil blive en meget stor fan af sådan et produkt - jeg tror faktisk næsten at det kan gå hen og erstatte popcorn som yndlings guffe-nuffe foran tv-skræmen.

Bliver helt sulten..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)