Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt eller ulovligt

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay afgørelse.

 

Ska jeg lade dem blive da det ikke er større omfang

eller hva?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil være sikker på at undgå et krav om betaling for brugen skal du fjerne billederne. Det jo op til dig selv om du vil løbe den risiko. Der er ingen juridisk legitime undskyldinger for ulovlig brug af andres ophavsretsbeskyttede materiale. Hvis ophavsmændende kommer efter dig, vinder de.
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-11-2006 16:29:36 Forfatter: Anders Christensen

Kort sagt: Hvis de mener at deres billede er 1500 kroner værd pr styk,

 

Du har helt ret i opgørelsen, men 1.500 er vist meget lavt sat. Hvis jeg tænker på de priser vi inhouse plejer at måtte betale blot for vore brochure m.v., så ligger de billigste og naturligvis med en forholdsvis lav distribution og ikke som forside, på min. 5-10 gange det anførte grundbeløb, så en regning kan sagtens blive stor i den sidste ende.

 

Og i forhold til dig der har "lånt" billederne, så har du nu allerede gjort dig skyldig i misbruget, så som Mikkel skriver, tag dem af indtil du hører noget andet, alt andet ville være tåbeligt - set ud fra et forretningsmæssigt synspunkt

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-11-2006 18:38:43 Forfatter: Peterh - infobike

Okay afgørelse.






Ska jeg lade dem blive da det ikke er større omfang



eller hva?



Heh. Du forsøger da til det sidste. Rådet er egentlig: Væk med billederne indtil du har en skriftlig godkendelse. Har du ikke den efter forespørgsel, så har du samtidig fortalt ejerne af billederne, hvor billederne måske bliver brugt og chancen for at du bliver opdaget er så meget større.

Ingen undskyldning for uvidenhed. Du bliver bonget ved kasse 1 og selvom det kun er 7 billeder, kan du godt regne med en regning på minimum et 5 cifret tal.

Det er da ikke chancen værd, eller?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes egentlig, det er utroligt, at det overhovedet skal diskuteres, hvorvidt man må begå en ulovlighed... Hvis der var én, der bare "lånte" din bil uden at spørge om lov, ville du så ikke handle prompte?
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg havde køre kort ville jeg nok. Men det er stadig ikke ligeså stort sammenhæng
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er det da. Begge ting er ulovligt. Du stjæler en anden mands ejendom!
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor skjuler du dig under http://www.infobike.net uden kontaktoplysninger?
Da infobike.dk er ledig, billigere og du skriver på dansk, hvorfor bruger du så ikke den?

Hvorfor argumenterer du med os herinde på Amino om hvad du må eller ikke må?

Du får jo hele tiden det samme svar: Vær ærlig og gør tingene åbent så du kan se de besøgende i øjnene uden problemer.

På een eller anden måde føler jeg, at du står ved en afgørende fase: Enten spiller du efter reglerne lige som os andre eller også kører du for dig selv.

Jeg vil KRAFTIGT anbefale dig at spille efter reglerne. Ser du, folk kan lugte langt væk, hvis man ikke gør det og så er de bare væk. Jeg forstår ikke, at du ikke kan se det.

Venlig hilsen,

Christian

 

 

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fordi den side jeg hoster fra eller hva det hedder der findes kun com org og net. :S

og det er gratis domæne nå du hoster der.

Men Jo har skrevet til dem jeg har taget billederne og fået svar for en.

Men mangler stadig fra den anden og de billeder har jeg taget ud så jeg er på rette vej

 

 

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Og selvfølelig kommer der kontakt oplysninger. Har bare ikke fået lavet den side endnu. da jeg er ved og opdatere den og har gjordt det i noget tid. Men det kommer


Side 2 ud af 3 (23 indlæg)