Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverterings-ekspert, hvor skal jeg placere feltet til at opsamle nyhedsbreve?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne have din vudering af, hvor jeg bør placere feltet til at opsamle nyhedsbreve med. Det drejer sig om det design som eksempelvis kan ses i denne artikel om oister (her er alle elementer i brug), men designet et gennemgående ens, og køre på flere websites. Det skal også være synligt et sted på forsiden
.
Nogle som har et godt bud? Selve 'fandt du ikke hvad du søgte' bliver brugt jævnlig, så min egen ide var at lave noget nede under logoerne - men jeg er bange for det blive for rodet?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Kan du ikke bygge en boks øverst på højre side? Som en slags widget. Jeg er overbevist om, at det er her tilmeldingsfeltet har størst effekt. Samtidig vil boksen være tilstrækkelig invasiv, uden at være vulgær, til at folk virkelig ser den.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se her: http://ioosinternet.dk/ideer_nyhedsbrev.jpg

Den første ide jeg legede med var den blå boks, som skulle følge med når man scrollede. Den er dog kastet til jorden, da det vil give h-scroll i de mindre opløsninger (netbooks eksempelvis). Den næste var den grønne boks, men det giver for lidt synlighed. Den sidste ide var den røde boks, hvilket også er det du foreslår?


Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Prøv at se her: http://ioosinternet.dk/ideer_nyhedsbrev.jpg

Den første ide jeg legede med var den blå boks, som skulle følge med når man scrollede. Den er dog kastet til jorden, da det vil give h-scroll i de mindre opløsninger (netbooks eksempelvis). Den næste var den grønne boks, men det giver for lidt synlighed. Den sidste ide var den røde boks, hvilket også er det du foreslår?


Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Ja, kan godt se det ikke fungerer.

Dette eksempel synes jeg har potentiale. Lånte lige boksen fra Getmore. Hvor forventer du selv en tilmeldingsboks til et nyhedsbrev er, når du besøger en side?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Du bør rykke felterne med Oister m.m. tættere sammen og så placere den på den plads der fremkommer i højre side Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilmelder mig stort set aldrig nyhedsbreve, det er ikke rigtig noget jeg bruger :-)... men det gav mig lige en ide at kigge på det igen.
http://ioosinternet.dk/ideer_nyhedsbrev.jpg (har opdateret). Den lyseblå kunne være en eller ande mørk div, med brugeren havde mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet. Han kan enten klikke skjul, eller tilmelde sig. Den skal kun vises en gang (via cookie). I den gule boks kunne være en permanent tilmeldingsformular?

- Alle får set feltet.
- Det forstyrre mindst muligt

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Hvilke felter tænker du på? Er det mine adsense-enheder?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldingen bør have den plads hvor der i dag står "Læs mere" med grønne knapper.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. 

Nu tyder din emnelinje på du forventer et klart utvetydigt svar på hvor det absolut bedste sted er at placere din nyhedsbrevsformular... Her må jeg desværre skuffe dig.

Der er så mange faktorer der spiller ind, så jeg vil hellere spille bolden over til dig, med nogle betragtninger, spørgsmål og stof til eftertanke.

1. Først. Hvad er dine besøgendes formål med siden? - kort og godt? - grunden til jeg spørger er nemlig at det er uhyre vigtigt at forstå formålet hvorpå siden besøges.

2. Jeg går ud fra at det er en affiliate side, hvor den absolutte bedste action er at sende nogle videre til de respektive mobile bredbånds sites - der skal du passe på du ikke taber mere ved at begynde at introducere en sekundær action...

3. Der er en teknik du kan bruge. De mest motiverede besøgende, altså evt segmenteret via google søgeord / sætning - skal du ikke bruge alt for meget energi på - med mindre du kan finde undersegmenter af besøgende der tydeligt ikke er parate til at gå videre til dine affiliates -

Dernæst kan du tage nogle mindre dårligt konverterende segmenter, og bruge dem som udgangspunkt - hvis de i forvejen næsten er penge ud af vinduet for dig, kan du lige så godt give dem en sekundær action, der kan tjene lidt flere penge hjem.

4. Når det så er gjort, er placeringen som jeg ser den, sekundær, fordi jeg tror at hvis du finder den helt rigtige kombination imellem hvad dine besøgende kommer for, og hvad DU kan tilbyde dem i dit nyhedsbrev - så er der flere penge i kassen for dig.

Som din nyhedsbrevstilmelding er i dag... giver du jo ingen information om hvad det er man kan forvente (Ja -gode tilbud - men det er et udvasket - og subjektivt - begreb) - VÆR KONKRET, arbejd mere med indholdet i din salgstale, og når den er blevet meget bedre... kan placeringen give dig cremen på toppen.. ikke omvendt.

Jeg er ikke ekspert, men jeg ved dog så meget, at jeg kan fortælle dig, at hvis du virkelig ønsker succes med din konvertering, skal du tænke bredere og dybere, og jeg håber jeg har givet dig nogle ideer. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Tilmeldingen bør have den plads hvor der i dag står "Læs mere" med grønne knapper.

Det stiller jeg mig fuldstændigt måbende uenig i ---- hvorfor i alverden ødelægge hovedforretningen med en sekundær action? 

Skal vi så også til at erstatte "læg i kurv" på en shop med "tilmeld nyhedsbrev" ?

-Karsten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)