Hej Karsten. Jeg læste lige med interesse og nikkede flere gange over det du fortalte i dit første indlæg. I min verden er en tilmelding til et nyhedsbrev/mailingliste en meget primær aktion. Når folk er tilmeldt kan du:
Hvis du ikke kan se værdien af at kunne kontakte 3.500 selvstændige ved et tryk på en knap på et hvilket som helst tidspunkt og så ofte det passer dig med et godt tilbud, så må du have nogen andre værdier end jeg har Venlig hilsen, Christian |
Casper, IOOS Internet:Jeg tilmelder mig stort set aldrig nyhedsbreve, det er ikke rigtig noget jeg bruger :-)... men det gav mig lige en ide at kigge på det igen.
http://ioosinternet.dk/ideer_nyhedsbrev.jpg (har opdateret). Den lyseblå kunne være en eller ande mørk div, med brugeren havde mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet. Han kan enten klikke skjul, eller tilmelde sig. Den skal kun vises en gang (via cookie). I den gule boks kunne være en permanent tilmeldingsformular?
Af de områder og løsninger du har markeret - ville jeg helt klart vælge det grønne område.
Øjnene vil naturligt følge gennem rækken firma-logoer, og altså ramme/lande på "nyhedsbrev"
Det vil også blive implementeret uden at forstyrre brugeren, som de andre kan gøre.