Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joolma og søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Jeg står overfor at skulle vælge CMS til min første hjemmeside. Jeg er blevet præseteret for Dynamicweb og Joomla som muligheder hos den webdesginer som skal lave min hjemmeside. Jeg kan jo godt se fordelene i Joomla - ikke mindst den økonomiske - men har da lidt bekyrminger omkring søgeoptimering.

 

Jeg har søgt i tidligere debater og har fundet en enkelt kommentar om at Joomla kommer til kort når det gælder søgeoptimering. Er der andre der benytter Joomla som har oplevet det samme? Og hvad med brugervenligheden - jeg er IKKE specielt teknisk begavet, men har tidliger arbejdet lidt i Front Page og Tridion.

 

Jeg er coach - hvilket er MEGET populært at være/kalde sig p.t - så det er vigtigt for mig med søgoptimering.

 

På forhånd tak for jeres svar & go'' weekend!

 

Mange hilnser

 

Pernille Løve Kongensgaard

Cert. Business- & Lifecoach

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

Joomla!CMS er som standartudgave, ikke decideret SEO-venligt. Joomla kan dog fint optimeres efterfølgende, med en række små tricks, komponenter og moduler, så slutresultatet bliver et super brugervenligt og søgemaskineoptimeret CMS. 

Hvis du vælger Joomla frem for Dynamicweb, er jeg helt sikker på at du ikke vil fortryde. Det er ikke helt uden grund at vi er mange udviklere, der sværger til dette CMS..:)

Hvis du får brug for bistand mht. søgemaskineoptimering af dit Joomla!CMS, skal du være meget velkommen til at kontakte mig, da jeg har meget erfaring indenfor dette felt. Jeg yder selvfølgelig også gerne bistand mht. Joomla generelt.

Jens Jespersen
InetActive
amino@inetactive.dk
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er på udkig efter et billigt CMS-system, som dels er brugervenligt og dels er søgemaskinevenligt (dvs. der er mulighed for oprettelse af dogtags til alle sider), kan vi i al beskedenhed anbefale vores eget CMS-system hos Denker Media.



For blot 99 kr om måneden - de fleste burde kunne være med her  + et oprettelsesgebyr, får du en del grundlæggende funktioner. Dertil kommer, at vi løbende udvider med features uden det koster ekstra. 
Du har ligeledes mulighed for at komme med forslag til features, der skal med i CMS-systemet.



Du kan læse mere om vores CMS-system her:






Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)