Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop og opstart

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminos

 

jeg begynder at importere vin og har planlagt webshop. Men i den forbindelse har jeg brug for hjælp. således at jeg gør tingene i den rigtige rækkefølge:

om mig/firmaet:  bibeskæftigelse - sparer op til investeringen og vil endnu ikke låne til firmaet. Derfor kan jeg endnu ikke købe fuld webshop.

  1. Jeg skal bruge en enkelt side på min domæne, hvor der står kontaktoplysninger, mulighed for at sende mig en mail og tilmeldes nyhedsbrev. Således kan jeg starte salget op, når jeg i august får de første paller hjem. Så kan jeg også lave vistikort og brevpapir, fakturaskabelon mm allerede nu.
  2. Senere - engang til jul, skal jeg så have pengene klar til at starte webshoppen op - så der er åbent 24/7.
  3. Webshoppen skal ikke være for dyr, men professionel. Jeg håber det er muligt for 300/ pr md.
  4. Webshoppen skal kommunikere med mac -
  5. webshoppen skal også have blogfunktion, så ejeren (jeg) kan skrive nyheder ud på den/artikler mm.

 

tips og idéer modtages med kyshånd - også hvis i kan lave webshoppen for mig (og har nogle referencer) Jeg skriver selv al tekst og tager billeder, ved næsten hvordan jeg vil have det visuelt og kan bare ikke selv programmere el lign.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansolo.

Der findes billige og sågar gratis CMS'er du kan gøre brug af, men navnligt sidstnævnte, kræver du har lidt teknisk kompetence, hvilket måske også er tilfældet.

Søger du på Google vil flere eksempler dukke op. Jeg fandt bl.a. dette der koster de 300.- om måneden du omtaler. http://www.concept-i.dk/webshop.html 

Overordnet lader det til at dit budget er temmelig stramt (hvilket jo ofte kan være tilfældet, når en ny virksomhed startes op) men jeg håber alligevel ikke, at det er ned til den enkelte hundredekroneseddel om måneden.

Der vil kunne dukke nogle udgifter op i forbindelse med opstarten, så jeg synes du skal sikre dig at platformen er nogenlunde solid, så du ikke pludselig løber tør for ressourcer inden virksomheden når at komme i gang.

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej du skulle prøve at ringe til Jens   Strandbygaard Mob: +45 20156992

www.digitalbrands.dk

han kan hjælpe dig til fornuftige priser (han skal lave en for mig så jeg kan godt anbefale ham)

Hilsen

Sven Åge Harup-Hansen 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hansolo:
Webshoppen skal ikke være for dyr, men professionel. Jeg håber det er muligt for 300/ pr md.

Du kan få webshops der er gratis. Vi anvender fx. Magento i alle vores løsninger, som absolut må siges at være professionel. 

Se evt. demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Det vi tager os betalt for er design og opsætning. Dette betyder at vi kan tilbyde en professionelt designet køreklar webshop til 9.995,-. Dette er inkl. hosting og betalingsgateway første år. Efterfølgende år koster dette 2.000,- om året som betales direkte til hosting firmaet.

Se evt. mere om vores services på: http://getashop.dk/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hansolo:

  • Webshoppen skal ikke være for dyr, men professionel. Jeg håber det er muligt for 300/ pr md.
  • Webshoppen skal kommunikere med mac -
  • webshoppen skal også have blogfunktion, så ejeren (jeg) kan skrive nyheder ud på den/artikler mm.
  • Shopify er en oplagt mulighed.

    Venlig hilsen
    Ole

     

    Fra København NV
    Tilmeldt 28. Sep 05
    Indlæg ialt: 211
    Skrevet kl. 14:03
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Hej Hansolo!

    Hos mig er priser afhængige at hvor mange varer du har i shoppen. Det koster 95. kr./mdr. for 100 varer (max vareantal), 195 kr./mdr. 150, ..., og 3095 kr./mdr. for 5000 varer. Jeg har lige lavet en ny prisliste. Du kan evt. kigge lidt på den.

    Det kræver, at du på forhånd skal have (simple og infomative) hjemmesider med dit eget domæne for at kunne benytte mit shopsystem. Systemet er helt selvbetjent og det betyder bl.a., at du selv skal oprette din webshop (vha. dit domæne). Du kan evt. købe dit domæne og få dine hjemmesider lavet enten hos www.one.com eller www.unoeuro.com og det koster ca. 10 kr./mdr..

    Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik (jeg har lige opdateret) af min demoshop og se, hvordan du kan arbejde med din nye webshop. Du anbefales også at læse 'Integration'-siden og får at vide, hvordan du lægger din webshop ind på din hjemmeside.

    Hvis du er tilfreds med system, design, funktionnalitet og på den måde shoppen fungerer skal du for resten ikke være bekymret for systemets performance/sikkerhed/privatliv, oppetider, m.fl..

    Chuuuuu

    Fra København
    Tilmeldt 22. Jan 09
    Indlæg ialt: 1760
    Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:18
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Storehotel:
    Hvis du er tilfreds med system, design, funktionnalitet og på den måde shoppen fungerer skal du for resten ikke være bekymret for systemets performance/sikkerhed/privatliv, oppetider, m.fl..

    Så skal han nok ikke vælge et webhotel til 10 kr. hos one.com som du anbefaler, som webhotel udbyder til sin shop ? Wink

    Husk at selvom det system du lægger dig ind på er toptunet, superhurtigt performancemæssigt, høj sikkerhed osv., så er det aldrig mere sikkert og hurtigere end den webhotel udbyder du lægger dig ind hos. Overvej en seriøs business hosting, fremfor discounthotel, hvis du ønsker at drive en seriøs forretning med en online webshop.

    Om du så vælger one, unoeuro eller noget helt 3., så sørg blot for at du kommer til at ligge på en ordentlig server, og ikke blot i "discount-puljen" blandt alle de mange hobby-websites, hvor der er stablet 1000-vis af sider på samme server.
    De fleste billig-hoteller, har også erhvervs/business løsninger, til det lidt mere seriøse behov.

    Fra København NV
    Tilmeldt 28. Sep 05
    Indlæg ialt: 211
    Skrevet kl. 19:01
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Lars Meyer:
    Så skal han nok ikke vælge et webhotel til 10 kr. hos one.com som du anbefaler, som webhotel udbyder til sin shop ?

    Jeg regner ud fra, at han vil drive sin webshop som bibeskæftigelse og at han vil starte så billigt som muligt. Med min shopløsning kan han altid nemt og hurtigt skifte til en anden, bedre webhostingstype. Jeg regner også med, at han selv kan vurdere om sit behov for en evt. ændring (inkl. et nyt design af hjemmesiden/SEO).

    Til Hansolo!

    Som Lars anbefaler kan du godt benytte en erhvervs/business-løsning til dit webhotel, hvis du vil tage din forretning mere seriøst.

    Chuuuuu

    Side 1 ud af 1 (8 indlæg)