Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 1 ud af 10 (100 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

jeg vil meget gerne have kommet i gang i noget ved siden af mit studie. Jeg blev tilbudt at være med i Amway. Men jeg tvivler stadig, da jeg det kræver mere input end f.eks. LR.

 

Hvad kan I anbefale mig? LR eller Amaway? Eller noget helt tredje? Bare ikke Herbalife...

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme at jeg ikke kender super meget til de pågældende firmaers bonusplaner, så jeg kan ikke råde dig. Men jeg kan tilbyde dig en plads i mit team, hvis vi passer sammen.

PM mig for at aftale et møde.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Hvad er din mail? Og hvad er navnet på dit NM firma?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Min mail er hardorff@gmail.com, firmanavn samt alle oplysninger får du til samtalen, hvorefter du får tid til at tænke over det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må sige at det ikke virker specielt seriøst at man ikke må få navnet, før et evt. møde, men det er måske bare mig!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har fulgt med i mine indlæg, vil du vide at jeg kun fortæller om firmaet under en samtale, da det er umuligt at fortælle alt hvad der er nødvendigt at vide om forretningen på et forum. Oplyser jeg navnet, vil folk selv begynde at undersøge hvad forretningen handler om, og måske takke nej på et forkert grundlag.

Derfor får folk mulighed for et møde, hvor de får fremlagt hvad det handler om, og derefter kan de gå hjem og søge på nettet hvis de ønsker det, hvorefter jeg kontakter personen for at få et svar.

At du ikke synes at det er særlig seriøst, kan jeg helt ærligt ikke tage mig af.



Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var min kommentar ikke rettet til dig, og der er ingen grund til at tage det personligt,  det er min mening, at du har dine grunde er fint med mig, men nu er det faktisk dig der gør denne tråd negativ, det virker meget uproffesinelt at komme med et sådant svar, jeg kunne være en mulig samarbejdspartner, men nu virker det endnu mere fordækt syntes jeg.



Jeg følger ikke med i dine indlæg, jeg har faktisk andet at lave!


Slut herfra på denne tråd
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem var den så rettet mod? ;)

Du nævner at jeg gør tråden negativ, det er ikke korrekt, jeg svarer på dit indlæg, at du vælger at kalde "mig/det" ikke særlig seriøst, synes jeg mere bidrager til trådens "negativitet"  som jeg har svært ved at finde udover i dine to indlæg :)

Du kunne være en mulig samarbejdspartner, men når du ikke kan lide min måde at være og tale på, passer vi ikke sammen, og derfor kommer vi heller ikke til at arbejde sammen.

At du synes at det virker fordækt er helt okay, heldigvis er de folk jeg arbejder sammen med, glade for konceptet :)

Fortsat dejlig dag ;)



Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-11-2006 09:50:11 Forfatter: Dimitri Hardorff


Hvis du har fulgt med i mine indlæg, vil du vide at jeg kun fortæller om firmaet under en samtale, da det er umuligt at fortælle alt hvad der er nødvendigt at vide om forretningen på et forum. Oplyser jeg navnet, vil folk selv begynde at undersøge hvad forretningen handler om, og måske takke nej på et forkert grundlag.

Derfor får folk mulighed for et møde, hvor de får fremlagt hvad det handler om, og derefter kan de gå hjem og søge på nettet hvis de ønsker det, hvorefter jeg kontakter personen for at få et svar.

At du ikke synes at det er særlig seriøst, kan jeg helt ærligt ikke tage mig af.



Nu har jeg en god ide om, hvilken type svar jeg får, men jeg tager chancen alligevel.

Du skriver at folk, der kender det er glade for det og det er jo fint. Jeg kan så bare ikke se, hvad der skulle være galt i at undersøge et produkt på forhånd? Jeg mener, hvis du giver dem salgstalen og de bagefter læser negative ting om produktet, ender du så ikke med samme resultat. Jeg kunne forestille mig at du måske endda står med en mere usikker forhandler i forhold til at vedkommende kunne læse og så derefter få svar på de spørgsmål, der nu måtte være, hos dig. Jeg synes bestemt også at det lyder suspekt, men det er jo bare mig.

Jeg er tidligere blevet kontaktet af en Anway sælger, som havde fuldstændigt samme indgangsvinkel til mødet som du. Ingen informationer på forkant. Kun lovningen om at jeg kunne tjene penge. Allerede der vidste jeg at jeg ville sige nej, men jeg går aldrig i vejen for at lære noget nyt. Først sidst i mødet dukkede Amway navnet op.

Nu kendte jeg Amway i forvejen gennem en bekendt og ved at firmaet ikke er bryder dansk lovgivning på nogen måde (som et af de få firmaer, der benytter sig af MLM), men at holde det hemmeligt virker helt hen i vejret.

Men hey, det er jo bare mig.


Jeg har da godt nok mine kvaler med det der citeringer, men du forstår nok mit indlæg.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal ikke være ked af det med citeringen, det har jeg selv store problemer med :)
Det jeg vil undgå er, at folk sidder og prøver at læse sig til hvad det handler om, og på den baggrund træffer en beslutning (og det gør folk), for de kan ikke læse alt på nettet, og jeg kan ikke skrive alt ned på et forum, derfor vælger jeg at tilbyde at mødes med dem, for indenfor de første 30 sekunder fortælle hvad firmaet hedder.
Nu nævner du salgstalen, jeg bryder mig faktisk ikke om at holde en nøje instrueret salgstale, jeg kan bedre lide at tale frit med personen ved min side, og fortælle om mulighederne, besvare spørgsmål, for derefter at sige på genhør i morgen, hvor jeg ringer og hører hvad deres mening er. At nogle mennesker vælger at starte umiddelbart efter præsentationen er færdig, viser jo kun initativ. Når folk er kommet hjem til dem selv, har kendskab til alle detaljer af forretningen, kan de søge på nettet, eller hvad de nu vælger.
Du siger at jeg har samme indgangsvinkel som Amwaysælgeren der kontaktede dig, jeg ved ikke hvad han helt præcist har sagt, men personligt lover jeg aldrig, at folk kan tjene penge uden at lave et stykke arbejde, og jeg lover heller aldrig at de tjener 50.000 indenfor den første måned.
Det med at gemme navnet på firmaet til sidst, kan jeg heller ikke nikke genkendende til, jeg kan bedst lide at fremlægge alt som det er.
Jeg håber du får gnavet dig igennem mit indlæg ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 10 (100 indlæg)