Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CloudSprout - Kan man virkeligt springe programmøren over?

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ligesom designerne ikke gider at lære kode, så gider koderne ikke at få dikteret hvilket sprog de skal bruge.

Det tror jeg du har fuldstændig ret i. Jeg tror at I har fået etableret en rigtig stærk forretningsstrategi for Jeres produkt, der sikrer at det kan blive adopteret ikke blot af designerne, men også af os kodenørder, som kan sælge extensions. Hvis ikke man kan se potentialet i dét, så har man vist ikke meget forretningssans :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, har I planer om at tillade at extensions kan afvikles på andre platforme end CloudSprout? Jeg ville se det som et plus, hvis vores extensions kunne udvikles til at køre på både Sitemagic CMS og CloudSprout. To fluer med et smæk, og større indtægtspotentiale.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Dem der føler sig sprunget over


Man føler sig ikke nødvendigvis sprunget over fordi man ikke er enig med dig i alt...

Jeg håber du får succes med dit produkt og jeg har masser af respekt for dig og dit projekt, men du mener selv at alle der bruger noget andet end dit nye tiltag, de er på dybt vand og det er helt håbløst ikke at bruge lige netop dit produkt... slap nu af....  forstår ikke du bruger så meget energi på at sable alt andet ned, hvis det er så fantastisk som du lægger op til, så vil Joomla, Typo3,WP og alle de andre jo være lukket om få år... og du kan være en glad mand...  det må jo komme helt automatisk hvis man skal tage dine indlæg alvorligt.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt

Jeg prøver lige at fange ham, der har lavet playeren til os, for at høre hvordan det kan være. Hvis han beder om ekstra info. håber jeg, det er okay at jeg skriver en pm.

PS: Som Jimmy skriver, kunne vi godt bruge YouTube og vi kommer helt klart også til det på et tidspunkt. Men vores egen video-del skal selvfølgeligt spille.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Syntes der er lige lovligt meget verdensmester over dig nogen gange... held og lykke med projektet.

Jeg ved godt, det er frygteligt udansk, men jeg hører til typen, der ikke tøver med at fortælle verden det, når jeg mener at havde skabt noget fantatisk.

Men tak for den gode vind :-)

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg er super glad, for du ser vores koncept, så klart. Vi tror fuldt og fast også selv på at vi vil få både en masse designere og udviklere med på vognen :-)

Vi har ikke planer om at gøre noget for at extensions kan afvikles i andre cms'er, men vi har heller ikke planer om at forhindre det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Ja og?? Jeg sidder bare og venter på at I er klar med jeres system :)

Ja, og jeg bruger for lang tid på at skrive Amino indlæg istedet for kode :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Lundsby:
Dem der føler sig sprunget over


Man føler sig ikke nødvendigvis sprunget over fordi man ikke er enig med dig i alt...

Nu tager du citatet lidt ude af kontekst, det Jimmy og jeg undrerede os over var at det typisk var dem der bliver sprunget over, der ikke mener at det er revolutionerende. Hvilket selvfølgeligt er ironisk!

Dennis Nielsen -:
Jeg håber du får succes med dit produkt og jeg har masser af respekt for dig og dit projekt, men du mener selv at alle der bruger noget andet end dit nye tiltag, de er på dybt vand og det er helt håbløst ikke at bruge lige netop dit produkt... slap nu af....  forstår ikke du bruger så meget energi på at sable alt andet ned, hvis det er så fantastisk som du lægger op til, så vil Joomla, Typo3,WP og alle de andre jo være lukket om få år... og du kan være en glad mand...  det må jo komme helt automatisk hvis man skal tage dine indlæg alvorligt.

Jeg synes nu ikke, at jeg har skrevet at nogen er på dybt vand fordi de ikke ville bruge vores produkt. Jeg er ked af at du opfatter det som om at jeg sabler alt andet ned! Jeg er meget passioneret om hvad vi har skabt, og faktisk webudvikling generelt, men jeg har ingen intentioner om at sable folk ned!

CloudSprout er et fantatisk produkt, men derfra og tro at det hele går er sig selv, ville som jeg ser det være forkert. Udover et godt produkt, skal man også havde den rigtige strategi og markedsføring, så der er en lang vej og hårdt arbejde forude.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Vi har ikke planer om at gøre noget for at extensions kan afvikles i andre cms'er, men vi har heller ikke planer om at forhindre det.

Super, det var lige det jeg ville høre Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt

Kan det passe, at du kører version 9 eller tidligere af Flash ? Så tror jeg nemlig jeg har fundet problemet.

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)