Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dit website beskyttet mod XSS?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skrevet en del om problemerne med Cross Site Scripting (eller bare XSS som det oftest kaldes), som grundlæggende set er en forholdsvis simpel måde at "injecte" fremmed på på et website. Problemet er ved at blive mere og mere udbredt, fornemmer jeg. I går skrev jeg om en lille test jeg har lavet, der viser at 5 ud af 7 banker jeg testede for XSS var lige til at "vade ind på". Ikke godt. Når bankerne ikke engang kan beskyte sig selv ordentligt, hvem kan så?

Har DU sikret dit website ordentligt mod XSS? Er du sikker? Har du spurgt din leverandør, om de har sikret din løsning ordentligt? Har du tillid til at de ved hvad de snakker om?

Desværre er der ofte flere spørgsmål end svar ...
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Og tilsyneladende er det rimeligt interessant, da artiklen også er at finde på ComOn.dk. Tillykke med det, Mikkel

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

Jeg har et par små websites og vil høre, hvad du tager for at teste ens hjemmeside mod XSS?

 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

 

MVH

Thue Nielsen

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tue, jeg tilbyder ikke test af XSS af websites. Jeg føler mig nikke godt nok kvallificeret til at gøre det ordentligt. Problemet er, at jeg muligvis ikke finder huller, selvom de faktisk er der ... hmmm, der skiller jeg mig så måske ikke så meget ud fra der etablerede sikkerhedsfirmer hehe - men de er en anden historie, som jeg vender tilbage til senere :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes ikke der er så mange der har svaret på spørgsmålet: Er dit website sikret mod XSS?

Er det mon fordi der sidder en masse panikne webmastere og tester lige nu, eller er det fordi DU simpelthen ikke aner om dit site er sikret, og hvordan du finder ud af om det er det? Eller er det fordi du er ligeglad? Har du spurgt din leverandør?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-11-2006 14:53:38
Forfatter: Mikkel deMib
Jeg synes ikke der er så mange der har svaret på spørgsmålet: Er dit website sikret mod XSS?

Er det mon fordi der sidder en masse panikne webmastere og tester lige nu, eller er det fordi DU simpelthen ikke aner om dit site er sikret, og hvordan du finder ud af om det er det? Eller er det fordi du er ligeglad? Har du spurgt din leverandør?

For at være helt ærlig, er jeg stadig i tvivl om hvad det helt konkret er XSS er.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan finde lidt mere info her:

http://www.demib.dk/xss-cross-site-scripting-157.html

http://www.demib.dk/cross-site-scripting-329.html

 

Eller spørg løs :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)