Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Badminton ketchere og andre produkter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to drenge der meget gerne vil starte en badmintonshop, derfor vil vi meget gerne høre om der skulle være nogen der har nogen gode kontakter, eller nogen der kender en hjemme side. Eller måske bare har et godt råd.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg importerer badmintonketchere fra Malaysia og sælger dem via Prospeed.dk.

Jeg søger forhandlere, der kan sælge mine ketsjere lokalt ude i klubberne. 

Det var måske et overskueligt sted at starte?

Skriv en mail en til mig via kontaktformen på Prospeed.dk, hvis det har interesse.

Ellers må I have held og lykke med jeres projekt.

 

 

Fra Smørum
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  XpertSport.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey med jer.

Det er svært at starte eget op specielt i disse dage, hvor der er meget kamp på markedet med priser og kundebaser.
For at referere lidt til elund vil jeg sige at import fra Malaysia er billigt, men ketcherne er aldeles ikke af samme kvalitet som de fås her i Danmark og man skal passe meget på med det.
Alle ketchere som kommer til diverse lande skrives med en landekode, så man kan sikre sig at varen er i god kvalitet og kommer fra Yonex, Forza eller andre forhandlere. Der findes desværre mange kopi-ketchere og desuden er der ikke garanti på ketcherne, hvis man køber nogen som er fra for eksempel Malaysia.
Mit råd ville være at skabe jeres egne kontakter eller tag kontakt til hovedforhandlerne selv. At købe varer fra udlandet er en rigtigt risikabel idé, da det stort set ikke giver andet end problemer og kvaliteten kan være virkelig forringet.

Ellers er du/i velkomne til at kontakte www.Xpertsport.dk da de er eksperter på området og helt sikkert vil kunne hjælpe jer.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Claes Olsen:
Det er svært at starte eget op specielt i disse dage, hvor der er meget kamp på markedet med priser og kundebaser.

Enig!

Claes Olsen:
For at referere lidt til elund vil jeg sige at import fra Malaysia er billigt, men ketcherne er aldeles ikke af samme kvalitet som de fås her i Danmark og man skal passe meget på med det.

Vil du ikke være så venlig at begrunde hvorfor f.eks. en Prospeed badmintonketcher fra Malaysia skulle være af dårligere kvalitet end dem der fås i Danmark? Det er da lidt af en påstand du slynger ud her ;-)

Claes Olsen:
og desuden er der ikke garanti på ketcherne, hvis man køber nogen som er fra for eksempel Malaysia.

Selvfølgelig er der garanti på en original badmintonketcher fra Malaysia.

Claes Olsen:
Ellers er du/i velkomne til at kontakte www.Xpertsport.dk da de er eksperter på området og helt sikkert vil kunne hjælpe jer.

Er du ikke medejer af XpertSport.dk? ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)