Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bærbar pc - har du en anbefaling

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står og skal have købt mig en ny bærbar pc. I den forbindelse vil jeg høre om I har nogle gode anbefalinger og råd til hvad jeg skal købe - og hvad jeg skal holde mig langt fraWink.

Jeg har kun et krav - og det er at den skal være billig Big Smile. - selvfølgelig ved jeg godt, at det sikkert er som i alle andre brancher, at jeg får hvad jeg betaler for.

Men mine beskedne krav er:

Den skal være driftsikker. Har både prøvet en Dell og senest en Lenovo 61i. Jeg syntes at de ofte fryser fast, går langsomt og knapperne på tastaturet sidder og vipper.

Så skal den have trådløst netkort og mulighed for at stikke et SD kort ind direkte i maskinen. Den skal også have Bluetooth.

Skærmstørrelse et sted mellem 12 -15 ".

Har du en anbefaling eller måske ligefrem et godt amino tilbud?

Birger

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger

Jeg har ikke noget tilbud til dig, men min erfaring basseret på cirka 50 laptop-indkøb over de sidste godt 10 år siger mig at du skal holde dig til IBM (ikke lenovo ... så den er nok efterhånden ikke aktuel mere), HP eller Apple.

Alt hvad jeg har købt udover disse 3 mærker har jeg fortrudt bittert :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :


Driftsikker
Ordenligt tastatur
Køre stabilt og hurtigt
Har trådløst netkort
Indbygget SD-kort-læser
Indbygget bluetooth.
Findes i 12" og 15"


Jeg tror det du leder efter er en Macbook Pro, hvis jeg skal være ærlig. Måske skal du lede efter en brugt, hvis du gerne vil have den billigt. :-) - Jeg ved ikke om en almindelig Macbook kan klare det hele. Men det er vel værd at undersøge. ;-)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer snart...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På mit arbejde (Berlingske Media), der har vi fujitsu siemens og den er altså virkelig virkelig god.. Super glidende og meget pålidelig..

Det er en model i mellemklassen, så hvis du skal have en helt billig model, så ved jeg ikke hvor gode de er..

Ville det ikke være bedre for dig at købe en god bærbar, fremfor at købe en dårlig som så går i stykker og du skal købe en ny..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en medion fra aldi de sidste to år. Den var billig og jeg synes virkeligt, at jeg fik noget for pengene. Det samme synes min mor, min søsters kæreste og flere af mine venner, som også har købt deres bærbare i aldi.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

På mit arbejde (Berlingske Media), der har vi fujitsu siemens og den er altså virkelig virkelig god.. Super glidende og meget pålidelig..

Det er en model i mellemklassen, så hvis du skal have en helt billig model, så ved jeg ikke hvor gode de er..

Ville det ikke være bedre for dig at købe en god bærbar, fremfor at købe en dårlig som så går i stykker og du skal købe en ny..

 

Jo Kenn - du har da fuldstændig ret i, at det på den lange bane klart bedst kan betale sig at købe noget der virker. Problemet er bare, at det har jeg fået at vide at mine 3 sidste pc køb var. Sad. Senest min nuværende Lenovo R61I, som jeg virkleig blev fortalt, skulle være en meget stabil og enkel business maskine, som havde 1. klasses komponenter og ikke hverken 2. eller 3. klasses komponentr, som bliver brugt til billige detail computerer.... så hvad skal man så tro, når jeg de sidste 1½ år har haft mange nedbrud med denne "såkaldte" businees Lenovo Wink.

Så fristes man jo til at købe en bambus computer til 2-3000 kr. og når så den begynder at halte om 1-2 år -ja så er det jo bare at købe en ny billig....????

Så jeg står lidt med et ben i hver lejr....

Men iøvrigt tak til dem der allerede er kommet med gode forslag.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig Rasmus med Medion fra Aldi. Tysklands mest solgte computer, og det er den ikke fordi den er dårlig. Super kvalitet til billige penge. Hver gang Aldi kører sådan et PC tilbud ( mener det en gang om måneden på en torsdag) er der altid kø foran Aldi og de får tømt lageret HURTIGT. Det er den også en grund til.

Der følger også god dansk support med.

Den eneste ulempe er at de ikke bruger den i Sex and The City, og Sidney Lee bruger den heller ikke.Men kan du leve med at have en Aldi PC. gør du dig et kup

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det kan da være, at jeg skal stille mig op i køen til Aldi.... Tak for anbefalingen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisvang:

Jamen det kan da være, at jeg skal stille mig op i køen til Aldi.... Tak for anbefalingen

Hvis du vil have en gang tysk skrammel-plastik uden garanti, så bare gør det ja :)

Man får hvad man betaler for ... og hvis du kun har råd til Aldi, så er det det rigtige valg.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)