Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du hjælp til Salg, Kundeservice, Mødebooking eller Analyse??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Mangler du hjælp til at sælge dit produkt eller ide? Ønsker du selv at lukke dine kunder men har svært ved at finde frem til den beslutnings dygtige i virksomheden og mangler en til at markedsføre din virksomhed samt booke møder af top kvalitet? Er der alt for meget ind og udegående trafik på telefonerne? Så lad os varetage jeres kundeservice, vores konsulenter har mange års erfaring indenfor salg og kundeservice. Det kan også være at du bare godt kunne tænke dig at finde ud af hvor tilfreds dine nuværende kunder er eller hvor stor efterspørgelse der er på netop dit produkt.

Vi har rigtig mange opgaver i huset idag, vores nuværende kunder er tilfredse med det arbejde vi levere til dem og har været rigtige gode til at fortælle det videre til deres samarbejds partnere osv. Men da vi lige har stoppet samarbejdet med en af vores rigtig gode kunder (grundet at han var mættet med kunder) for nu. Søger vi nu nye samarbejds partnere. Vi har idag 25 konsulenter ansat (alle med min 2 års erfaring fra branchen) og har rig mulighed for at udvide, så der er ikke en opgave der er for stor. Du/i skal være meget velkomne til at kigge vores hjemmeside som er www.wecall.dk.

Skulle du/i ha brug for vores hjælp eller har nogle former for spørgsmål så tøv ikke med at kontakte mig på tlf 25607704 eller pr mail dj@wecall.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig ;-)

Med venlig hilsen Djamilla Müller-Johansen WeCall

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)