Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kontakter jeg hvis jeg ønsker agentur på et produkt fra Canada og USA?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg ønsker at få agenturen af et super produkt som kun sælges i Canada og USA. Jeg har prøvet at gå ind på produktets hjemmeside men der finder man jo ikke lige kontaktoplysningerne som man skal bruge?!

Nogle som har en idé? Hvad hedder sådan en person man skal snakke med som afgør om jeg kan få agenturen af deres produkt?

 

På forhånd mange tak :)

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spætte

Du skal kontakte den pågældende virksomhed direkte (fx. via telefon). Spørg receptionisten, afhængig af størrelsen kan det være salgsdirektøren eller en partnerchef.

Mvh. Aleksander

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Alexander! Det vil jeg gøre.. Tror du ikke man kan skrive til dem pr mail? Eller virker det bedre at ringe?!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker altid bedre at ringe... Men hvis du får fat i den rette person og det er et produkt de forsøger at få ud i et agentur i Europa skulle der ikke være noget galt ved at du skrev til dem.

Jeg ville ihvertfald ikke takke nej til en kunde eller en forhandler, fordi vedkommende kontaktede mig via mail ;)

Men personlig kontakt giver altid lige det ekstra... Særligt når der er tidszoner og sprogforskelle - så viser du jo virkeligt at du er engageret.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama, jeg er fuldstændig enig! Tak for svaret! Jeg ser hvad jeg kan gøre :) Hold da op her er hurtig hjælp herinde! Det er jeg glad for! Top klasse!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)