Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare de aldrig opdager det…

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Weekend arbejdsrapporterne er det perfekte eksempel på min pointe, det er da et projekt der er værd at prøve kræfter med. Hvis vi lykkedes med CloudSprout har det helt vanvittige konsekvenser. Og det vilde er at det faktisk ser sådan ud. Men der er stadig lang vej igen!

Nu var indlægget ikke møntet på din forretning, det var egentligt mere til de mange der selv giver sig i kast med webprogrammering. Om din strategi med GetAShop er fornuftig aner jeg ikke, men det håber jeg da at den er!

Jeg frygter faktisk lidt en 4 timers arbejdsuge, men jeg kunne godt tænke mig på sigt at komme ned på 40-50. Nu ligger jeg lidt for højt (70-80), men sådan er det! Hvis man vil lave noget stort så må man knokle.
For mig er målet selvfølgeligt også pengene, men det handler mindst ligeså meget om muligheden for at revolutionerer min egen branche! Det er et fantatisk kort, som jeg må og skal spille :-)

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom Lundsby ikke vil ud med det, så fremgår det meget tydeligt - med mine analytiske evner som reklamemand  (uuha, hvor selvhøjtidligt!) - at han dybest set er lidt frustreret over, at folk ikke vægter kvalitet højere end den økonomiske investering. Og jeg forstår ham 100 %! Hvorfor? Fordi jeg selv er i samme situation. Jeg forstår simpelthen ikke, at folk ikke hellere vil investere 1.000 kr. mere på mig og det, jeg kan, end en billigere tekstforfatter med langt svagere kreative evner og en hjemmeside samt arbejde, der er spækket med grammatiske fejl.

Pointen er bare, at du ikke kan udbasunere, at du er så meget bedre end de andre uden at få nogle slag over nakken. Selvom det er uretfærdigt, og du har ret.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Du rammer hovedet lige på sømmet (det gør Uffe iøvrigt også), man skal vælge sine kunder og projekter med omhu. Medmindre det er rigtigt godt betalt, så skal være noget, der udfordre ens evner og som man efterfølgende kan være stolt af. Ellers kommer man aldrig videre!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

TT Tekstforfatter:
Selvom Lundsby ikke vil ud med det, så fremgår det meget tydeligt - med mine analytiske evner som reklamemand  (uuha, hvor selvhøjtidligt!) - at han dybest set er lidt frustreret over, at folk ikke vægter kvalitet højere end den økonomiske investering. Og jeg forstår ham 100 %! Hvorfor? Fordi jeg selv er i samme situation. Jeg forstår simpelthen ikke, at folk ikke hellere vil investere 1.000 kr. mere på mig og det, jeg kan, end en billigere tekstforfatter med langt svagere kreative evner og en hjemmeside samt arbejde, der er spækket med grammatiske fejl.

Du har ikke helt ret, men der er bestemt noget om snakken. Jeg har forlængst opgivet at prøve at opdrage den brede masse af Amino brugere, der ikke kender forskel på skidt og kanel, og bare leder efter det billigste tilbud.
Og tror mig jeg har prøvet :-)

Det jeg tænkte over i forbindelse med dette indlæg er egentligt alle de små web-virksomheder, som det virker som om aldrig kommer videre med deres forretning, primært fordi de bliver opdraget af spare-kunderne.

Mange af dem, der laver de virkeligt billige løsninger her på Amino, er væk om et år. Tilgengæld er der kommet nye til, og der render en frygteligt masse iværksættere rundt og tror at det er umuligt at tjene penge på web-løsninger, selvom de sagtens kunne være blevet strålende forretninger.

Det så vigtigt, at man vælger de rigtige kunder!

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Mange af dem, der laver de virkeligt billige løsninger her på Amino, er væk om et år. Tilgengæld er der kommet nye til, og der render en frygteligt masse iværksættere rundt og tror at det er umuligt at tjene penge på web-løsninger, selvom de sagtens kunne være blevet strålende forretninger.

Der går bestemt længe imellem jeg sætter stor pris på din meningstilkendegivelse Lundsby.

Men denne her er så absolut en af dem hvor du har min absolutte og utvetydige opbakning!

Smile

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)