Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle...

Det flyder jo over med gode netværkstilbud til ikke-jyder, men færre for bl.a. nordjyder.

Er der nogen der kender gode netværk som IKKE er forbeholdt øen ?

På forhånd tak
- René R. Nygaard
www.NineWaves.com
Optimer Jeres it - 24/7!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Jeg har dette link som jeg vist har fundet her på Amino: http://www.erhvervssparring.dk
 
Det er ikke et decideret netværk, men det lugter lidt af det...
 
Jeg kunne også være interesseret i at deltage i en form for netværk. Ellers må vi sgu starte vort eget netværk for nordjyder i Aalborg regionen
 
mvh Carsten
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser spændende ud...

Jeg er med på en lokal klub hvis vi kan få mere opbakning.
Det vil være en fordel med Aalborg og omegn !?

Desuden har jeg længe kigget på http://www.nin.dk/Default.asp?ID=9 omkring netværkdannelse. 10000 til at få startet op - det lyder ikke så ringe....

Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
   www.NineWaves.com
   Klager dine brugere over lange svartider ???
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kender da egentlig godt til den ordning fra NIN. Måske man kunne få et par lokale virksomheder til at bakke projektet op rent økonomisk. Altså til dækning af lokaleleje den/de dage netværket mødes, til betaling af udgifter til spændende foredrag etc.

Jeg har før været med til nogle af first-step.dk møderne i studenterhuset, men der har ikke været meget netværk over de arrangementer (faktisk intet). Jeg kunne godt tænke mig at deltage i et netværk der går lidt mere i dybden, og hvor folk ikke kun kommer for at høre foredraget og den gratis sandwich. Lidt som Amino, men hvor man mødes face-to-face en gang eller to om måneden...
 
Jeg kunne godt smide nogle timer i det, og jeg kunne også overtales til at lave et website
 
mvh Carsten
 
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne støtte op omkring et Nordjysk netværks da jeg selv kommer fra Gjøl, og endnu ikke har fundet nogle netværks muligheder i Nordjylland er jeg villig til og bruge lidt tid på det.

Jeg har eventuelt mulighed for at sætte nogle lokaler til rådighed her til og starte med, hvis det er noget vi skal kigge videre på. Lokalerne er beliggende i Hjørring på EUC Nord.
 
-Per
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Ja, jeg har nu også mulighed for at have op til 25 personer i det mødelokale jeg har adgang til i det kontorhus jeg bor i, men jeg forestillede mig nok egentlig at det skulle foregå i Aalborg. Men det behøver det vel nødvendigvis ikke at gøre...
 
mvh Carsten
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre "netværk" flytter møderne fra gang til gang.
Primært for at se virksomhederne, men også for forandringen.

Jeg er klart med på at smide nogle timer i det, og jeg er fuldstændig enig med Carsten - det skal være mere dybdegående end blot sandwich og tørre taler.

Lad os se om vi ikke kan samle et par stykker mere og prøve at mødes for at se om vi kan lave noget !?

Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
   www.NineWaves.com
   Fuld tilfredshed, og garanti for overvågning!!!
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg er mere central i Nordjylland og vil være det oplagte sted at afholde det. Så det vil jeg også foretrække hvis det er.

Kan nok også godt finde udaf noget med AATS om lån af lokaler i Aalborg hvis det er.
 
Hvis der er ønsker om det kunne man også lave hver anden gang i Hjørring så man tilgodeser folks kørsel til mødet. Bare et lille forslag.
 
-Per
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med det du siger René, at det ikke bare skal være en tilfældig samling hvor vi får os en kop kaffe eller en vand og et stykke brød, og så der ikke sker noget, der skal være lidt kød på møderne hvis i forstår mig ret.

Har i mange år "savnet" et sted hvor man kan mødes med ligeværdige i Nordjyllands området, hvor vi alle har samme mål at få noget ud af vores virksomhed og dele vores erfaring på både godt og dårligt.
 
-Per
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad jeres forhold er til deltagere, men ikke for mange efter min bedste overbevisning.

Man kan jo overveje at snakke med Nordjyske om at få trykt en historie, og måske lokke en kendt taler til fastlandet for at sparke det igang ? (Ingen skjult hentydning til en kendt foredragsholder som kunne få mere reklame ud af Amino.....)
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning - det koster kun en kop kaffe at få belyst jeres behov.
 
Side 1 ud af 8 (72 indlæg)