Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tænkte også på at Nordjyske sikkert ville være til at tale med mht. en god artikel der kan "lokke" iværksættere med i netværket.
 
Jeg tror også at det kan blive for stort, for så lærer man måske ikke alle at kende i netværket. Ideen går lidt tabt hvis det er nye ansigter man møder hver gang. Skulle der være rigtig mange der gerne vil være med i netværket, kan man jo altid oprette mindre grupper. Jeg synes nemlig at det kunne være spændende at mødes med den samme gruppe mennesker hver gang, og følge medlemmernes virksomheder udvikle sig.
 
Og ja, en "kendt foredragsholder fra Amino" kunne være en god kickstart for sådan et netværk
 
/Carsten
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja er helt enig i at en af de kendte gode talere her fra amino skal være mere end velkommen når det skal åbnes. Kunne også måske være en mulighed med nordjyske og få noget der i.

Alt omtale er jo god omtale fra starten.
 
-Per
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Der går rygter om at www.pronetwork.dk i det nye år "angriber" i det Nordjyske. Men du er velkommen til at ringe til Bo Kristiansen på 39300610 og høre nærmere om planerne.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har godt nok set den anden tråd hvor du nævner Pronetwork.

Men ialt bliver det 7875 kr. + moms for et års medlemskab. Der skal så betales for seminarer ved siden af, så det løber jo op. Måske er det derfor at de skriver så meget om at man øger sin bundlinje og indirekte at netværket delvist er en salgskanal. For at forsvare/retfærdiggøre prisen.
 
Jeg vil personligt ikke stå og holde salgstaler på et netværksmøde, og jeg gider ærlig talt heller ikke høre på andres salgstaler. Jeg vil selvfølgelig ikke sige nej til en ordremulighed som opstår på et netværksmøde, men jeg vil i pricippet være ligeglad med om jeg solgte noget eller ej til netværksgruppen. Jeg overlever nok uden salg til gruppen (ellers skal jeg nok overveje mit koncept igen :-).
 
Det må være det faglige indhold, og sparringen med andre i samme båd, som skal være kernen i en god netværksgruppe.
 
Blot min holdning....
 
/Carsten
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sådan set enig med Carsten i at jeg ikke vil/gider stå og høre salgs taler på et netværks møde. Jeg vil heller dele viden osv. med de andre deltagere, kan man ikke sælge sine produkter uden at skal holde salgs taler i netværks grupper, vil jeg mene man skal overveje sit koncept igen.

Efter min holdning skal tiden i en netværks gruppe bruges på at udevide sin netværks kreds, og dele den viden man nu engang har så andre kan drage nytte af det, og man kan drag nytte af andres viden.
Vil som Casten også skriver self. ikke gå til side for en mundlig order til et netværks møde, men det er ikke sådan jeg vil stå og holde taler om mine produkter og hvor gode de nu er eller ikke er, og jeg forventer heller ikke at mit salg stiger pga. jeg går til et netværks møde, jeg forventer at jeg får udvidet min netværks kreds og kendskab til andre iværksættere i andre faggrupper end min egen, kan jo være man engang skifter branche, hvem ved...
 
-Per
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 
Jeg har taget kontakt til JCI og tager også kontakt til pronetwork.
Hvis i er klar, syntes jeg vi skal prøve at komme med til et par intro-møder og se hvordan vi ser tingene i forhold til dem.
Der er jo ingen grund til at gå over åen for at genopfinde den dybe tallerken (eller sådan noget)....
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning - ingen gevinst, ingen betaling!
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Din holdning er ok, men du er helt klart ikke sælger. Du søger vidensdeling og så er det erfa-grupper der er interessante. Blev du derimod målt på salg og omsætning havde du nok en anden holdning.

 
Jeg kan kun sige at det virker for mig. Nye kunder, ny omsætning :-)
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det er fint René at du tager nogle tiltag. :)
Find en dato og jeg er klar. :)
 
Skal jo også gerne passe ind i alles program. :)
 
-Per
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det er jeg også!

Peter, bliver vi ikke alle målt på salg og omsætning? Jeg mener, som iværksætter er løn=0 hvis salg=0. Sådan hænger min biks ihvertfald sammen...
 
mvh Carsten
 
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag snakket med en dame fra JCI nordjylland.

Det er mere omfattende end jeg troede, og det er ikke en direkte iværksætter netværk, men fokus er på morgendagens ledere.
Jeg tror stadig man kan finde de personer i netværket som man vil, og få det udbytte man søger, fordi der er en del medlemmer.
 
For at komme til introduktionsdag, skal vi sende
 - et mini-cv. Hvad laver, og hvilken baggrund har vi
 - personoplysninger. Alder, adresse, tlf. osv.
 - Fritidsinteresser
 - Vores forventninger til JCI.
 
Møderne er første mandag i måneden, og vi kan nok ikke nå med til næste, så jeg mener vi skal satse på december hvis andre er friske på at deltage og se hvad det går ud på ?
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Tilpasset overvågning - fordi der ikke findes 2 ens systemer.
Side 2 ud af 8 (72 indlæg)