Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Det lyder interessant - jeg er ihvertfald med på en introdag. Jeg synes også at første mandag i december lyder som en god ide.
 
Hvem skal oplysningerne sendes til?
 
mvh Carsten
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskrivelser skal sendes til Helle Lyngå - hal snabela mail.tele.dk

Hvis i gider nævne Amino, iværksætter og mit navn så kan vi forsøge at styre debatten lidt hen imod iværksættere....
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning - det er med garanti!
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vi er en samling af IT iværksættere fra Aalborg og omegn, som mødes én gang om måneden. Lige fortiden er vi Gratis-Ting.dk, AvMinTand.dk, Shopman.dk m.m. Netværket er lige startet, så skriv endelig til mig, hvis det har din interesse. Min e-mailadresse er jacob snabela gratis-ting.dk.
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da spændende.

Kan du evt. skrive lidt om hvad Jeres formål med at mødes er ? (Lead-generering eller personlig udvikling, eller.... )
 
Hvilke typer virksomhed er de nævnte ?
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - "Så enkelt at min 7 årige datter kan bruge det" citat-slut.
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er IT virksomheder, som driver forskellige hjemmesider (eshops, portaler m.m.).

Netværket handler om erfaringsudveksling mellem de parter, som deltager. Vi er ikke interesseret i medlemmer, som deltager med det formål at få nye kunder, men mest i nye medlemmer, som kan bidrage med erfaringer indenfor deres erhvervs/fag -område.
 
 
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Hvad siger i til at invitere Amino-Jyder til det næste møde ?
Jeg er ganske klar på at møde op og hilse på.
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - gratis prøveperiode
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg synes også at det lyder interessant...

/Carsten
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Det er bare lige skrive her i forum''et, hvis det har interesse. Så får man en invitation næste gang, der er et arrangement.
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag "Blue Lounge" broder.... aka Jacob...
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Har fulgt lidt med i jeres snak, da jeg selv er iværksætter. Godt nok på Øen, og derfor har jeg det jo - netværksmæssigt - en del lettere end jer.
 
Ville dog lige give et indspark med på vejen omkring JCI, da jeg selv er medlem og var formand for JCI København i 2005. Personligt har jeg fået enormt meget ud af JCI (hvilket naturligvis også har gavnet virksomheden), ved at deltage på kurser, seminarer, møder, konferencer, kongresser mv. Det er bl.a. kastet lidt PR-dækning af sig, for ikke at nævne at jeg i hvert fald har fået et par håndfulde kunder på det. MEN det skal også nævnes at det tog noget tid. Folk skal lære dig at kende før de vil anbefale dig til andre - eller før de måske selv overvejer at købe dit produkt eller service.
 
Så hvis du synes netværk, kontakter og personlig udvikling er sjovt - så gør det! Men søger du netværk for udelukkende at finde kunder og forretningsforbindeler, er JCI ikke det bedste forum for dig.
 
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderligere spørgsmål - og ellers kan jeg henvise til JCI Aalborg, JCI Aalborghus, JCI brønderslev eller den splinternye JCI Nordkraft. Der er mange af de seje i Region 1 (kendt som nordjylland udenfor JCI :-)
 
De bedste netværks-hilsner,
Pouline
Side 3 ud af 8 (72 indlæg)