Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg er interesseret i at hjælpe og være med i opstart af et netværk i Nordjylland, det lyder meget spændende.
Jeg har firma i Aalborg SV og har mulighed for at stille lokaler til rådighed.
 
Lad mig høre.......
 
Lars.
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg melder mig også på netværksstien.
Jeg kan ikke stille lokaler til rådighed, men har "desværre" en del tid til overs i øjeblikket - så den stiller jeg gerne til rådighed. Måske som en slags koordinator (deltagerliste, invitation, foredragsholder, pressekontakt etc.)
MEN vi skal i gang nu, da dette overskud af tid, kun varer 14 dage mere, så for mit vedkommende ville det være fint hvis det overordnede var på plads inden da.
 
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
 
 
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne enlig godt tænke mig at hører om det blev til noget ? kan se tråden er nogle måneder gammel.

Er selv fra nordjylland, så det ville da være fedt at vide sådan netværker findes heroppe.

Edit: sorry kom til at kigge på medlem siden: istedet for sidste indlæg nå nevermind jeg følger med i debatten istedet for.
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sætte et møde op, hvor vi kan hilse på hinanden og se hvad vi har af interesser og hvad der er bedst for os.

Af praktiske grunde holder vi det hos LG, og vi vi kan lade Joensen styre tilmeldinger !?
Først og fremmest må vi finde en dato og tidspunkt. I forbindelse med Mødebooker har han lagt fuldt beslag på min kalender tir, ons, tor - men jeg kan evt. efter 17:00 hvis i ønsker en aften møde.
Ellers de fleste mandag / fredage er også ledige....
 
Jeg syntes vi skal rykke igennem og tage en dato ikke for langt ude i fremtiden, f.eks. Mandag d. 16 kl. 14:00 hos LG !?
 
Kom nu med drenge (og piger). "Den der nøler, har tabt - A.P.Møller (eller sønnike...?)"
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Advanceret SLA Rapportering - inkl. konsulent bistand og programmer.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jeg med på. For mig er næste mandag kl. 14 helt OK.

mvh Carsten
 
 
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mandag den 16. kl. 14 it is.

 
I kan tilmelde jer her, eller smide en mail på: stjoensen@gmail.com eller en PB til mig. Så skal jeg forsøge at koordinere.
 
Ser gerne at folk tilmelder sig senest fredag i denne uge.
 
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er stadig ok at vi mødes hos mig mandag kl 14:00 som nævnt. Jeg kommer selvfølgelig :-)

Jeg vil lige nævne at vi lever af at lave mad, så jeg skal i gang senest (aller, aller, aller senest) kl 16:00. I kan dog fortsætte med mig i baggrunden, I kan sågar bestille mad og spise der :-) .Men måske er et par timer nok i den første omgang. Det er vigtigt at vi lige får hilst på hinanden.

Jeg har adresse på:

Chicago Roasthouse
Gøteborgvej 2
9200 Aalborg SV

Mobil 22 26 30 57

Hilsen
Lars.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

Jamen det lyder da spændende, jeg vil da også gerne melde mig til mødet hos LG, Mandag d.16 kl. 14.

Jeg smider også lige en mail til Joensen.
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Update omkring netværksmøde mandag den 16. kl. 14 hos LG!

 
Indtil videre er vi 7 - vi skulle gerne være lidt flere!
 
SÅ hvis du bor i nordjylland og er interesseret i at netværke med andre ligesindende, så skynd dig at meld dig til!
 
Jeg regner med at give LG besked om deltagerantal lørdag eftermiddag, så du skal gerne melde dig til inden.
 
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også med på et besøg hos LG.

Lars Knudsen
Side 4 ud af 8 (72 indlæg)