Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kigger også forbi på mandag.
 
Har I mulighed for at poste en deltagerliste inden mandag?
 
 
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer den....

 
Den længe ventede deltagerliste.
 
Til det første Amino netværksmøde den 16/1-06 kl. 14.00 har følgende meldt sig som deltagere:
 
René R. Nygaard
Carsten Jacobsen
Lars G
Løwen
Lars K
Jacob Mogensen
Bangsoe
MK (ikke endlig tilmeldt)
Joensen (mig selv)
 
Jeg foreslår at vi hver især forbereder en kort præsentation af os selv og hvad vi forventer af netværket - På den måde undgår vi misforståelser!
 
Hvis der er flere der ønsker at deltage bedes i sende mig en mail senest søndag formiddag.
 
Jeg glæder mig utrolig meget til at se jer alle, og gerne nogle flere.
 
Vores kære vicevært, Martin Thorborg kom med denne lille pep"talk" (mail)
 
"Det er super at i mødes i den virkelige verden, den kan Amino debatten ikke hamle op med. Se at lære hinanden at kende og få lavet noget forretning, det er det det handler om!
Jeg vil ønske jer er rigtig godt møde og det vil være en fornøjelse hvis i kan finde ud af at samle en gruppe der mødes fast, det er ufatteligt givtigt.
Held og lykke med det :-)

De bedste hilsner

Martin Thorborg
Viceværten"
 
Se - det var jo lige en opfordring til alle om at melde sig under fanerne!
 
Til alle deltagere vil jeg anmode om at i sender punkter til agenda til mig - senest søndag aften!
Så vil jeg sætte den op og maile afsted, så i har den i jeres inbox mandag morgen.
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nærmer vi os dagen for det første officielle Amino netværksmøde i Nordjylland.

 
Med dette indlæg vil jeg blot slå et sidste slag for denne fantastiske mulighed.
 
SÅ hvis du har mulighed for at være med i morgen kl. 14.00 i Aalborg City - skal du skrive dig på nu - så vil der i morgen tidlig ligge en agenda og vente i din inbox!
 
KOM OG VÆR MED
 
 
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Agenda for netværksmøde, mandag den 16/1 2006 kl. 14.00fficeffice" />

 

 

  • Velkomst v / Søren Joensen

 

  • Præsentation af deltagere

 

  • Forventninger til netværket

 

    • Skal vi søge midler fra NIN?[1]

o        Input kontra output

o        <

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi vil snart hører hvordan det gik
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 
Så er vores første reallife netværksmøde vel overstået.
Det var en superfed oplevelse, med en masse (9) spændende mennesker, med vidt forskellige baggrunde.
 
Tiden gik hurtigt - først med den formelle del, navngivning og uddeling af "tillidsposter" og siden med den uofficielle del - som i løbet af kort tid var en stor samtale på kryds og tværs.
 
Vi blev enige om at mødes en gang om måneden, for at sparre med hinanden.
 
Er helt overbevist om at netværket vil blive et solidt holdepunkt i min fremtidige karriere.
 
Netværket blev iøvrigt døbt: Amino Nord
 
Tak til alle deltagere og hermed en opfordring til andre dele af landet om at gøre dette fantastiske virtuelle netværk til et reallife businessnetværk.
 
Jeg glæder mig til at se flere små amino netværket skyde op i hele landet.
 
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey gutter,

Tak for sidst!
 
Jeg synes at det er en rigtig spændende gruppe vi har fået sat sammen. Gruppen spænder vidt - fra folk der er tæt på at tage springet (dem skal vi nok få skubbet) til folk der har drevet virksomhed i flere år. Vi har forskellige baggrunde, og derfor forskellige virksomheder, men vi er alle iværksættere!
 
Jeg glæder mig meget til få rigtig gang i netværket - vi fik ihvertfald en god start. Og LG har gode lokaler hvor vi kan holde til - tak for det.
 
Hvor er det dog fedt at man kan sidde og snakke løs om det at drive virksomhed - uden at alle beder én om at holde kæft og skifte emne 
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nordjyder !

Det er var et supergodt møde, vi holdt igår. Jeg ser meget frem til det næste :-))

Det er så herligt at møde en masse glade og positive mennesker, der har den samme ånd tilfælles, nemlig iværksætter ånden.

Og tak til LG, der lægger lokaler og kaffe til :-))
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-Nord

 
Jeg vil blot minde jer om at vi holder næste netværksmøde den 6. februar.
Jeg har booket comentor (www.comentor.dk) til at komme og lave et oplæg om salg og marketing.
De skulle efter sigende være rigtig dygtige og personligt ser jeg rigtig meget frem til det.
 
Når jeg har oplægget fra comentor, vil jeg poste det her.
 
Jeg kan ikke rigtigt huske hvem der skulle lave en adresseliste - men hvem det end var, må i meget gerne sende den rundt ASAP.
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle netværksdebatører i Nordjylland.

 
Jacob Mogens har skrevet til mig på mail for at gøre opmærksom på debatten om netværk. Tidliger har jeg også fået henvendelser fra nogle som har været inde på startguiden og undret sig over der ikke sker noget i Nordjylland.
 
Faktisk sker der rigtig meget i Nordjylland. Også på netværksområdet, men bare ikke særligt meget med udgangspunkt i internettet.
 
Vi tilbyder, som det også fremgår af et tdligere indlæg, kr. 10.000 + moms til iværsksættere, der starter en netværksgruppe. Mere kan I læse om på vores hjemmesider.
 
Hvis vi iøvrigt kan bidrage er I altid velkommen til at gi'' os et ring eller en mail. Min mail er hpw@ecnord.dk
 
Mange hilsner
 
Side 5 ud af 8 (72 indlæg)