Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

At få mange medlemmer på fb er jo ren mlm, start med at invitere alle dine venner, når du har opnået lidt ved det, søsætter du en konkurrence hvor man selvfølgelig skal invitere alle sine venner for at deltage, og før du ved af det ruller det af sig selv ;-)... men det er nu svært nok, jeg har ca. 450 medlemmer i en 1½ måned gammel gruppe, og har prøvet både konkurrencer og fb annoncering... og kan bestemt ikke anbefale fb annoncering, det havde jeg ingen succes med..

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Jeg takker mange gange for din meget positive tilbagemelding.

Tak Smile

mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:
Til alle som er medlem af min virksomheds facebookside, vil jeg tilbyde at læse deres forretningsplan igennem og komme med relevante kommentarer, samt foreslå¨eventuelle muligheder for forbedringer. Pris.: 0 kr.

Smid det på facebook, så man kan se det, inden man klikker på "synes godt om", smid det på din hjemmeside, din amino signatur og i det hele taget alle steder du kan komme i tanke om, så skal det nok hjælpe.

du kan eks. også smide en facebook box på din hjemmeside, som jeg har gjort her banner systemet liveads , det kan være en smart måde at bruge dynamikken fra facebook på dit website, samtidig med at du kan hive nogen fra dit website ind på din facebook - en god synergi-effekt :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for dit gode svar.

Nu du kommer ind på emnet, min hjemmeside, så kunne jeg faktisk godt tænke mig at få gjort noget seriøst ved den i nærmeste fremtid.

(man kan vel ikke lige kalde den for den mest professionelle side der er set Wink )

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
og kan bestemt ikke anbefale fb annoncering, det havde jeg ingen succes med..

Det er sjovt, der er mange her på Amino der har sagt dette, på trods af at facebook annoncering kan være en af verdens mest effektive annonceringsformer. Det kommer selvfølgelig an på mange ting, såsom målgruppe, produkt og selve annoncen.

Men der er ingen tvivl om at hvis man har de rette forudsætninger kan facebook være genialt, blot så ingen er i tvivl om dette med de mange som taler negativt om det her på Amino. Hyr evt. et bureau til at hjælpe med facebook annonceringen, hvis i ikke selv evner dette. Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:

Hej Lars,

Tak for dit gode svar.

Nu du kommer ind på emnet, min hjemmeside, så kunne jeg faktisk godt tænke mig at få gjort noget seriøst ved den i nærmeste fremtid.

(man kan vel ikke lige kalde den for den mest professionelle side der er set Wink )

Mvh

Lars Hyldegård

 

Du skal være hjertens velkommen til at kontakte mig, om ikke andet kan vi tage en uforpligtende snak og du får et par råd med på vejen osv. Så kan du altid finde ud af om du ønsker at få hjælp fra os eller andetsteds fra. Tag et kig på vores hjemmeside, der kan du også finde vores kontaktoplysninger til Intramedia.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg skal have dig i tankerne når beslutningen skal tages.

God aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde mere end 100.000  visninger, og det gav omkring 14 fans, med en "CPC" på en 6-7 kr/stk. Det kan godt være det ikke betragtes som dyrt, men når jeg udlover et gavekort eller en præmie der for mig har en kost på 100-200 kr, og det så giver 200 fans på 14 dage, så er det en langt langt billigere måde at gøre det på... For er klar over at man på facebook kan målrette sine annoncer helt genialt præcist, men set i lyset af andre muligheder, syntes jeg bare det var alt alt for dyrt...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
Havde mere end 100.000  visninger, og det gav omkring 14 fans, med en "CPC" på en 6-7 kr/stk.

Det er da så vist også tæt på at du tangerer danmarksrekorden i dårlig konverteringsrate. det giver en konverteringsrate på 0,0014% ?
Der har været et eller andet fuldstændig galt enten med målgruppen, annonceringen eller produktet, jeg vil tro at jeg kunne opnå en højere konvertering hvis jeg forsøgte at sælge sukker til folk med diabetes. 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været inde og kigge på tallene, og de er sgu ikke kønne 197.410 og 25 clicks.... det godt nok lidt billigere end husket, 3,70 kr/click... min målgruppe var m/k 13-30 esbjerg og omegn... Hvor god annoncen var ved jeg ikke, men åbenbart ikke særlig god... Nu kører jeg en konkurrence, der længe har betalt sig selv hjem, den har givet ca. 100 fans på 3 dage, og jeg lader konkurrencen kører til vi runder 1000 fans... det er 100 gange mere effiktivt for mig lige pt. ihvertfald...  

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)