Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

og min ctr lå forresten på 0,013 %...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:

Hej Aminoer,

Bag ved denne lidt kryptiske overskrift lurer nok et lidt andet indhold end forventet Wink

Jeg mener nemlig ikke at det kan være rigtigt, at jeg kun har 11 personer som  "syntes godt om" min nye Facebookside for min virksomhed.

http://www.facebook.com/pages/LH-Radgivnings-og-konsulentvirksomhed/123566004331606?ref=sgm

Jeg håber at i vil hjælpe mig med at få spredt kendskabet til siden og virksomheden.

På forhånd tak.

Hav en rigtig god aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Hej Lars !

WinkHvordan skal man helt seriøst kunne give referencer/fans til personer firmaer man ikke kender ????

Udover at de enkelte kan få meget travlt med diverse, skal man vel også huske på at dette kan misbruges af "reference/fans modtager" ?

Surprise"Mantraen" for øjeblikket synes snart alle steder at være NETVÆRK - NETVÆR og ATTER NETVÆRK. Mon ikke nogle af de gamle "dyder" vender tilbage, sidst så jeg en statestik der oplyste at folk/virksomheder var trætte af at modtage dygevis af diverse mails. Nu værdsatte man istedet et "gammeldags" personlig salgsbrev.

WinkGlemmes det ikke også, at der foregår andre ting end online ???

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.rad-mal.dk

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Nu er der jo faktisk, efterhånden, en hel del her på Amino som kender mig, så jeg mener egentlig nok at jeg kunne få nogle "fans" den vej.

Du har helt ret. netværk, netværk, netværk og endnu mere netværk... Det er uden tvivl en super god vej frem, hvis man ønsker sig succes.

Det er jo forresten ulovligt at sende salgsemail, hvis man ikke selv har bekræftet overfor afsenderen at det er iorden.

Nej, jeg mener ikke at offline liv glemmes, men offline kontra online afhænger selvfølgelig meget af virksomhedens profil og type.

I min, netop solgte, virksomhed kom 80% af salget fra onlinemedier og de resterende 20% gennem "mund til mund"=netværk Wink

mvh

Lars Hyldegård

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:

Hej Ib,

Nu er der jo faktisk, efterhånden, en hel del her på Amino som kender mig, så jeg mener egentlig nok at jeg kunne få nogle "fans" den vej.

Du har helt ret. netværk, netværk, netværk og endnu mere netværk... Det er uden tvivl en super god vej frem, hvis man ønsker sig succes.

Det er jo forresten ulovligt at sende salgsemail, hvis man ikke selv har bekræftet overfor afsenderen at det er iorden.

Nej, jeg mener ikke at offline liv glemmes, men offline kontra online afhænger selvfølgelig meget af virksomhedens profil og type.

I min, netop solgte, virksomhed kom 80% af salget fra onlinemedier og de resterende 20% gennem "mund til mund"=netværk Wink

WinkIdeaJa eller MUND TIL ØRE = Netværk

Det kan være kompliceret med alt det kysseri

Nå "spøg" til side, og held og lykke med projektet.

mvh

Lars Hyldegård

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)