Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1.100 nye fans på Facebook for 399,-

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Undskyld at overskriften lyder som en reklame, men jeg vil egentlig bare fortælle en succes historien.

Søndag aften besluttede jeg at starte markedsføring op igen på Facebook siden for Billigtisverige.dk
Søndag havde jeg 1.700 medlemmer/fans og her fredag morgen har jeg nu mere end 2.800 fans og det har samlet kostet mig 399 kr.

Det betyder at hvert nyt medlem har kostet mig 40 øre, men det bedste er at jeg har fået en masse nye aktive fans ind, som har sat gang i debatten på siden og det er jo super.

Jeg kører 3 forskellige annoncer, men det er reelt kun den ene som performer, men det gør den til gengæld også ret godt.

Effekten på bannerkliks og Adsense er heller ikke udeblevet og jeg konverterer nu det dobbelt på Adsense på Billigtisverige.dk og der bliver trykket en del på bannerne.

Det var dagens solstråle historie herfra.

Dbh
Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvordan du gjorde det? Kørte du bare facebookannoncer?

Mvh.

Lars

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dejligt at der også er solstrålehistorier om Facebook i forretningsøjemed. Der hvor jeg færdes er der mange der ikke kan se forretningspotentiale på Facebook, men det KAN jo bare ikke passe når der er så mange brugere netop på Facebook.

Så tak fordi du delte din solstrålehistorie med os. Lad os håbe det kan give andre mere blod på tanden.

Som Lars også spørger, så er jeg også interesseret i at vide lidt mere om hvordan du brugte de 399 kr. på at få 1100 flere fans? Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har blot lavet en CPC kampagne på facebook ads.

Det er nemt at lave og det virker næsten på samme som Adwords.

Mvh
Kim

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har lige lavet en gruppe og er nået op på 1457 fans/medlemmer og det har kostet 0 kr, men lidt misbrug af venner og venners venner.

De bedste hilsener

Italien Finn

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Rigtig flot arbejde Yes

Facebook er uden tvivl et rigtig godt markedsførings supplement.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Om jeg begriber i kan gøre dette :) ville ønske det var mig. Hvis i mener at kunne gøre det samme for mig vil jeg gerne kontaktes. 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ikke for at forklejne det gode arbejde Kim har gjort, så drejer alt sig om budskab. Det skal jo helst være rigtig spændende for brugerne. Det kunne man godt forstille sig at billige ting i Sverige er, lige som jeg i dag meldte mig som fan af gruppen "afbudsrejser" - da jeg snart skal på ferie og det gerne må være billigt, ja, så er en rejse til kr. 3195 for to personer ikke helt dumt, og derfor vakte det min interesse. Så det er altsammen et spørgsmål om du kan fange brugernes interesse, som det oftest er, så er det din CTR der bestemmer hvor billigt du får dine klik. 

Held og lykke.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du har helt ret, jeg har den "rigtige" historie, som er at handle billigt og spare penge.

Hele mit koncept går ud på at hjælpe de besøgende med at spare penge på indkøb i Sverige og det har en meget større målgruppe, end f.eks. salg af hundemad ville have.

Så jo, jeg har det lidt nemt, men det gør jo ikke sagen dårligere.

Status er nu, at efter 1½ uges annoncering og har brugt 1.400 kroner, er jeg nu oppe på over 4.600 "fans". De 1400 kroner er tjent ind 3 gange, idet stigningen i omsætningen på både mine afiliateprogrammer og Adsense dækker dette.

Da det er en overskudsforretning og da Facebook AD's pludselig har godkendt mig til 10.000 kr. i kredit pr. dag, så har jeg besluttet at jeg skal op på 10.000 fans, før end jeg skruer ned for markedsføringen igen.

PS. Forøvrigt hjælper det også min sag at Dansk Erhverv er ude og råbe op om at Dansk detailhandel taber mange penge på alle de danskere som tager til Sverige for at handle.

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes virkelig det er et super flot resultat!! Tillykke med det!

Har selv set reklamen derinde.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)